FANDOM

R2d2
R2-D2
Рідний світ

Набу

Місце народження

Набу

Фізичні дані
Раса

Нежива істота, дроїд

Стать

Запрограмований, як чоловік

Хронологічна

та політична інформація

R2-D2Артудіту, або Ардвадідва, скорочено — R2, Арту чи Ардва) — дроїд-астромеханік, супутник C-3PO, створений незадовго до 32 ДБЯ. На допомогу своїй винахідливості, R2 володів безліччю інструментальних пристосувань, що дозволяли йому бути чудовим механіком космічних кораблів і фахівцем по взаємодії з комп'ютерами. Легкий дроїд, R2 часто кидався в небезпечні ситуації без роздумів. Ця божевільна авантюрність часто рятувала його супутників в численних пригодах, часто змінювали хід історії Галактики.

R2 мав бочкообразну форму тіла, на якій розташований обертовий купол, який діяв як його голови і включав єдиний сенсор-очей. Він мав три підпори з колесами, які дозволяють йому ходити або їздити. На відміну від його приятеля, протокольного дроїда C-3PO, R2-D2 не розмовляв, а спілкувався через послідовності писків, свистів і трелей, які Трипіо міг переводити. Схоже на те, що його господарі також розуміли, що він хотів сказати.

Опис

«Не називай мене марним філософом, ти - стара бляшанка!»

— C-3PO

R2-D2 був невеликим дроїдом, висотою всього 0,96 метра. Він їздив на двох ногах (або трьох, якщо вважати його третю висувну ногу). Голова дроїда була куполоподібної форми. У його біло-синьо-срібному корпусі було укладено дуже багато зброї, датчиків і іншого устаткування, велика частина яких не були помітні для людського ока. Це робило дроїда схожим на «бочку з сюрпризом», коли він несподівано викидав якийсь дуже потрібний в даний момент пристрій.

Крім безлічі пристосувань, R2 вмів брати ініціативу в свої руки і знаходити несподівані рішення. Можливо, ці якості були наслідком того, що пам'ять дроїда ніколи не стиралася, що і додало йому індивідуальності.
Char stub Це — стаття–заготова про персонажа. Ви можете допомогти Зорянi Вiйни Вiкi, розширивши її.
Зоряні Війни лого Зорянi Вiйни Вiкi має колекцію зображень, пов'язані з R2-D2.