FANDOM

Grievoushead
Ґрівус
Рідний світ

Калі

Дата смерті

19 ДБЯ

Місце смерті

Утапау

Фізичні дані
Раса

Калішець

Стать

Чоловік

Зріст
Вага

159 кг

Колір очей

Золотий

Хронологічна

та політична інформація

Приналежність
Відомі вчителі

Дуку

«Я чую багато розмов, генерал, але в остаточному розрахунку, що всі розмови дають вам? Марне прагнення до влади? Понівечене тіло? І ваше місце, як хлопчика на побігеньках Дуку!"
"Я не хлопчик на побігеньках, і я в цій війні не для політики Дуку. Я лідер найпотужнішої армії дроїдів галактики, яку коли-небудь бачили!»
— Ґрівус до Обі-Вана Кенобі (джерело)

Генерал Ґрівус — кіборг-калішець, верхновний головнокомандувач армії дроїдів Конфедерації незалежних систем за часів більшості Війн клонів. Спочатку, калійскій воїн з планети Калі, він встановив собі кібернетичні імплантанти, щоб збільшити свою бойову міць. Він був найнятий графом Дуку для того, щоб очолити Сепаратистську армію дроїдів, і був навчений майстерності бою на світлових мечах.

Протягом війн клонів, Ґрівус наводив страх на всю Галактичну Республіку своєю жорстокістю і розважливим плануванням бойових дій. Калійскій кіборг успішно вразив багатьох республіканських джедаїв-генералів, зібравши собі колекцію трофеїв — світлових мечів вбитих ним джедаїв. Також, він не один раз стикався з падаваном Асокою Тано і майстром-джедаєм Обі-Ваном Кенобі. Під його командуванням армія дроїдів сіяла спустошення по всій галактиці: здійснювала напади на Каміно, де створювалася Велика армія клонів; знищила клан Сестер ночі з Датомиру, і навіть влаштовувала бомбардування стратегічно важливого генератора енергії в столиці Республіки — Корусанті, щоб продовжувати війну під час мирних переговорів. Після відродження полеглого лорда сітів, Дарта Мола, колишнього учня Дарта Сідіуса, Ґрівус спровокував його відступ і вбив Матір Талзін, колишнього лідера Сестер ночі.

Ближче до кінця війни, Ґрівус очолив атаку на Корусан на борту свого флагмана «Невидима рука», і успішно захопив Верховного Канцлера Шива Палпатіна, який насправді був Дартом Сідіусом. Однак, йому довелося відступити через смерть графа Дуку від рук Енакіна Скайвокера, а також серйозних пошкоджень корабля, тому, він був змушений вирушити на далеку планету Утапау. Канцлер Палпатін зміг передати свої координати Вищій Раді джедаїв, які відправили майстра Кенобі, щоб вбити Ґрівуса. Обі-Ван прибув в Пау-Сіті, невелике шахтарське поселення, і зійшовся в двобої з жахливим кіборгом, поки батальйон клонів зайнявся армією дроїдів. Незважаючи на це, Ґрівус спробував втекти в його особистому зоряному винищувачі — «Бездушному», але Обі-Ван зміг зупинити його, давши йому ще один бій. Майстер Кенобі був майже переможений, але в останній момент встиг вистрілити в живі органи Ґрівуса з бластера самого Ґрівуса, що призвело до миттєвої кончини жахливого кіборга.

Появи

Випадкова вікі