Фэндом

Зоряні Війни

Ґар Саксон

287статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Обговорення0 Поделиться
Gar Saxon Imperial Viceroy.png
Ґар Саксон
Рідний світ

Мандалор

Дата смерті

2 ДБЯ

Місце смерті

Кровнест

Фізичні дані
Раса

Людина

Стать

Чоловік

Колір волосся

Блондин

Колір очей

Сірий

Хронологічна

та політична інформація

Приналежність
«Не знаю, що там за великий план у повелителя Мола, але він не працює."
"Замовкни, солдат. Ми не запитуємо про стратегію... Ми гарантуємо її успіх.»
Зітон Модж і Ґар Саксон (джерело)

Ґар Саксон — чоловік, людина, один з мандалорских суперкомандос, що жив за часів Війн клонів. Був відправлений прем'єр-міністром Мандалора Алмеком на Стигеон-Прайм врятувати Дарта Мола з в'язниці Дарта Сідіуса. Після успішного завершення операції повернувся з Молом на базу Дозору смерті Занбар. Брав участь в битві з армією дроїдів генерала Ґрівуса. Пізніше Саксон разом з Зітоном Моджем і Файфом очолив групу воїнів, що протистояли дроїдам Ґрівуса на Орд-Мантеллі. Після втрати Датомиру разом з Рук Каст затягнув Мола на його корабель, рятуючи сіта від Дарта Сідіуса. Після того, як Галактична Імперія захопила контроль на Мандалором, Саксон став одним з їх суперкоммандос. За два роки до битви при Явіні суперкоммандос на чолі з Саксоном атакували і зруйнували табір Захисників на третьому місяці Конкорд-Доуна. Після цього двоє повстанців і лідер Захисників, Фенн Рау, вирушили на місяць, щоб розвідати ситуацію. Саксон зумів зловити Езру Бріджера і впізнати в ньому джедая, але в кінцевому підсумку повстанцям вдалося втекти.

Появи

Випадкова вікі