Фэндом

Зоряні Війни

Шаак Ті

287статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Обговорення0 Поделиться

Шаак Ті — персонаж міфології фільму Зоряні війни. Шаак Ті— магістр Вищої Ради Джедаїв, генерал Великої Армії Республіки, жінка гуманоїдної раси Торгута з планети Шілі. У Вищій Раді Джедаїв вона замістила магістра Ядла у 26 BBY. Мастер Шаакті була задіяна в основних подіях Клонічної війни. Планувала та брала участь у битві на Генозисі, першій битві на Каміно, де вона забезпечила розгортання Республіканських клонічних військ, битві на Гіпорі, де лишилася живою після сутички з генералом Грівусом, конфлікті на Брентаалі IV. Шаакті оминула доля інших лицарів після оголошення канслером Палпатіном Наказу 66, коли були підступно знищені джидаї по всій Галактиці. Вона була в храмі джедаїв під час нападу Дарта Вейдера, але їй вдалося втекти на Корусан. Потім вона подорожувала різними світами, допоки не осіла на планеті Фелуція. Під час подорожей вона зустріла осиротівшу Маріс Бруд, яку взяла тренувати. Врешті Вейдер відслідив її і вислав свого таємного учня сітха, Галана Марка. Під час дуелі на світлових мечах, вона відчуваючи свою поразку, скинулася у провалля.

Includes CC-BY-SA content from Wikimedia's Шаак Ті article (authors)
Іншими мовами

Випадкова вікі