FANDOM

Hoth tnegtas 1.jpg

Хот — шоста планета в далекій системі з тією ж назвою, покрита вічними льодами і снігом, має багато супутників і часто зазнає ушкоджень від метеоритів із сусіднього поясу астероїдів. Населена, серед іншого, вампами і таунтаунами. У той же час, на планеті також є мох, лишайники і трави (що ростуть здебільшого у крижаних печерах).

Поверхня планети — одна безперервна кірка льоду і снігу, зламана лише сніговими гірськими хребтами і льодовиками. Цікаво, що її дві головні різновиди тварин вельми великі, незважаючи на очевидну нестачу харчів. Таунтаун - тварина, покрита густою шерстю, харчується лишайниками, знайденими у багатьох крижаних печерах. На жаль для таунтауна, його головний ворог також проживає в цих печерах. Люті вампа володіють масивними кігтями і зубами, і небезпечні навіть на відстані 2-х метрів. Через недружність ландшафту і фауни, Хот навіть не нанесений на більшість мап зоряного неба, тим самим роблячи цю планету дуже зручною для бунтівників.

Виявлене Люком Скайуокером віддалене місце розташування Хота давало те необхідне усамітнення і безпеку для обложених заколотників. Після тривалого пошуку по всій Галактиці, вони влаштувалися нарешті у гірських печерах Хота і природних тунелях, отримуючи продовольство і запаси продуктів через контрабандистів і піратів, подібних Дешу Рендару. Але незабаром після їх прибуття Бунтівники почали піддаватися постійним нападам вампа. Винахідливий дроїд R2-D2 придумав звукову приманку, щоб заплутати і захопити багатьох з істот. На жаль, зграйка вампа все ще бродила на високих рівнинах, і один з них напав на Скайуокера і його таунтауна. Незабаром після одужання Люка, бунтівники були виявлені Імперським дослідним дроїдом, який розкрив їх позиції Лорду Вейдеру. Лорд сиnів почав приводити свої плани у виконання для негайного вторгнення.

Битва при Хоті

Після перемоги битви при Явіні, повстанці в створили нову секретну базу на Хоті. База "Луна" діяла на Хоті близько року; в 3 ПБЯ вона була знайдена Імперією. Розвідувальний дроїд «Гадюка», випущений до Хоту з зоряного руйнівника «Переслідувач» зі складу Ескадри Смерті Дарта Вейдера, виявив повстанську базу і послав сигнал Імперському флоту. Незабаром флот Вейдера прибув на орбіту Хота і висадив на поверхню планети наземні війська. Битва при Хоті закінчилася для Альянсу нищівною поразкою, однак Повстанцям вдалося евакуювати з планети значну частину своїх сил і устаткування.

Battle of Hoth.jpg

Битва при Хоті: наступ імперських військ

Відомості

  • Назва планети = Хот
  • Система = Система Хот
  • Сектор = Сектор Аноат
  • Регіон = Зовнішнє Кільце
  • Зірок у системі = 1: Хот
  • Позиція орбіти = 6
  • Супутників = 3
  • Тривалість доби = 21,8 стандартних годин
  • Тривалість року = 2278 хотських днів
  • Клас планети = земного типу
  • Діаметр = 12 875 км
  • Гравітація = 108% стандартної
  • Атмосфера = Кислородна
  • Вода = Лід
  • Клімат = Холодний
  • Населення = раса Скели

Джерела

Випадкова вікі