FANDOM

Finis Valorum
Фініс Валорум
Рідний світ

Корусант

Фізичні дані
Раса

Людина[1]

Стать

Чоловіча[1]

Зріст

1,7 м

Колір волосся

Білий[1]

Колір очей

Блакитний[1]

Колір шкіри

Світлий[1]

Хронологічна та політична інформація
Приналежність
«...Канцлер має мало реальної влади. Він загруз у безпідставних звинуваченнях в корупції. Чиновники відповідають прямо зараз.»
Сенатор Шив Палпатін до Падме Амідали (джерело)

Фініс Валорум — чоловік, людина, політик з дому Валорум, який служив в якості передостаннього Верховного Канцлера Галактичної Республіки. Його адміністрації перешкоджала корупція і бюрократія в Галактичному Сенаті, які Валорум не зміг взяти під контроль.

Ближче до кінця своєї адміністрації, Валорум з невеликим ефектом спробував вирішити вторгнення Торгової Федерації на Набу. В результаті бездіяльності уряду, королева Набу Падме Амідала закликала до вотуму недовіри керівництву Валорума. Сенат запланував вибори нового канцлера, і Валорум був замінений сенатором Набу Шивом Палпатіном; Палпатін потай був Дартом Сідіусом, Темним лордом сітів, який організував Набуанську кризу, щоб стати Верховним Канцлером і, в кінцевому рахунку, перетворити Республіку в Галактичну Імперію.

Під час Війн клонів, протягом десяти років після його політичного краху, Валорум допомагав Ордену джедаїв у розслідуванні обставини смерті майстра-джедая Сайфо-Діаса, який його, ще будучи Канцлером, послав на місію, щоб вирішити суперечку із спайс-дилерами, відомими як Синдикат пайків. Джедаї виявили, що Сайфо-Діас був убитий Синдикатом пайків по велінню сітів — тими, хто хотів контролювати армію клонів, яку Сайф-Діас таємно замовив для Республіки в ході місії, на яку його послав Валорум. Після створення Імперії, деякі корусанті продовжували мати теплі спогади про колишнього Верховного Канцлера.

Появи

Канцлери
Верховні Канцлери
(Галактична Республіка)
Невідомий Валорум (1032–) · Чейсен Піїан · Кальпана (–бл. 40 ДБЯ) · Фініс Валорум (бл. 40 ДБЯ32 ДБЯ) · Шив Палпатін (3219 ДБЯ)
Канцлери
(Альянс за відновлення Республіки)
Мон Мотма (до 0 ДБЯ4 ПБЯ)
Канцлери
(Нова Республіка)
Мон Мотма (433 ПБЯ) · Ланевер Віллечам (3334 ПБЯ)
Редагувати шаблон

Посилання

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 Зоряні війни. Епізод I: Прихована загроза