FANDOM

Finis Valorum
Фініс Валорум
Рідний світ

Корусант

Фізичні дані
Раса

Людина

Стать

Чоловіча

Колір волосся

Білий

Колір очей

Блакитний

Колір обличчя

Світлий

Хронологічна

та політична інформація

Приналежність
«...Канцлер має мало реальної влади. Він загруз у безпідставних звинуваченнях в корупції. Чиновники відповідають прямо зараз.»
Сенатор Шив Палпатін до Падме Амідали (джерело)

Фініс Валорум — чоловік, людина, політик з дому Валорум, який служив в якості передостаннього Верховного Канцлера Галактичної Республіки. Його адміністрації перешкоджала корупція і бюрократія в Галактичному Сенаті, які Валорум не зміг взяти під контроль.

Ближче до кінця своєї адміністрації, Валорум з невеликим ефектом спробував вирішити вторгнення Торгової Федерації на Набу. В результаті бездіяльності уряду, королева Набу Падме Амідала закликала до вотуму недовіри керівництву Валорума. Сенат запланував вибори нового канцлера, і Валорум був замінений сенатором Набу Шивом Палпатіном; Палпатін потай був Дартом Сідіусом, Темним лордом сітів, який організував Набуанську кризу, щоб стати Верховним Канцлером і, в кінцевому рахунку, перетворити Республіку в Галактичну Імперію.

Під час Війн клонів, протягом десяти років після його політичного краху, Валорум допомагав Ордену джедаїв у розслідуванні обставини смерті майстра-джедая Сайфо-Діаса, який його, ще будучи Канцлером, послав на місію, щоб вирішити суперечку із спайс-дилерами, відомими як Синдикат пайків. Джедаї виявили, що Сайфо-Діас був убитий Синдикатом пайків по велінню сітів — тими, хто хотів контролювати армію клонів, яку Сайф-Діас таємно замовив для Республіки в ході місії, на яку його послав Валорум. Після створення Імперії, деякі корусанті продовжували мати теплі спогади про колишнього Верховного Канцлера.

Появи

Канцлери
Верховні Канцлери
(Галактична Республіка)
Невідомий Валорум (1032–) · Чейсен Піїан · Кальпана (–бл. 40 ДБЯ) · Фініс Валорум (бл. 40 ДБЯ32 ДБЯ) · Шив Палпатін (3219 ДБЯ)
Канцлери
(Альянс за відновлення Республіки)
Мон Мотма (до 0 ДБЯ4 ПБЯ)
Канцлери
(Нова Республіка)
Мон Мотма (433 ПБЯ) · Ланевер Вілечам (3334 ПБЯ)
Редагувати шаблон

Випадкова вікі