FANDOM

Premium-Eras-canon
«Ти завжди був покидьком!"
"Повстанським покидьком.»
— Капітан Фазма і Фінн (джерело)

Фіннлюдина чоловічої статі, штурмовик Верховного Порядку з особистим номером FN-2187. Він вважався одним з кращих штурмовиків своєї групи, поки не дезертирував і не приєднався до Опору в їх боротьбі проти Верховного Порядку. Покинувши Верховний Порядок, він познайомився з пілотом Опору По Демероном, який придумав йому ім'я Фінн, ґрунтуючись на перших двох буквах його особистого номера, допоміг сміттярці Рей доставити дроїда-астромеханіка BB-8 на базу Опору, отримав від Маз Канати перший світловий меч лицаря-джедая Люка Скайвокера і скористався ним під час сутички з Кайло Реном на базі «Старкілер», але отримав серйозне поранення і ледь не загинув[1].

Після того, як він відновився після травм, Фінн намагався покинути Опір через те, що він перебував під безпосередньою загрозою, і не бажав, щоб Рей знову наражалася на небезпеку після її повернення із зустрічі зі Скайвокером. Його схопила і заарештувала Роуз Тіко, але стала задіяною у плані стримування переслідування флотом Верховного Порядку, оскільки він добре знав флагман Верховного лідера Сноука«Верховенство». Цей дует врятував зломщика кодів, на ім'я ДіДжей, для того, щоб той допоміг їм пробратися на «Верховенство», але який, в кінцевому підсумку, погіршив ситуацію, засвітивши їх. Вони врятувалися і приєдналися до Опору на Крейті, де Фінн намагався пожертвувати собою, щоб зберегти Опір. Проте Роуз врятувала його, і Фінн успішно втік з рештою Опору[2].

Появи

Посилання

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 1,8 Зоряні війни. Епізод VII: Пробудження Сили
  2. 2,0 2,1 2,2 Зоряні війни. Епізод VIII: Останні джедаї