Фэндом

Зоряні Війни

Ударний корабель типу «Акламатор»

287статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Обговорення0 Поделиться
«Майстер Сайфо-Діас просив найпотужнішу армію в галактиці. Ми працювали тільки з кращими суднобудівниками, щоб виконати це прохання.»
Лама Су (джерело)

Ударні корабелі типу «Акламатор», також відомі як Трансгалактичні військові ударнні кораблі типу «Акламатор» — військові кораблі, які використовувалися Галактичною Республікою для доставки армій солдатів-клонів. Їх використовували в битві на Джеонозісі і надалі для доставки армії Республіки з Корусанту до численних гарячих точок Війн клонів.

Характеристики

Ударний корабель типу «Акламатор» був розроблений «Важким машинобудуванням Ротани», дочірньою компанією «Верфі Куата» і був розроблений у формі кинджалу, так само як Зоряний руйнівник типу «Венатор». Він був укомплектований мінімальним екіпажем у складі 700 одиниць, і міг переправити понад 16.000 солдатів-клонів і незліченну безліч AT-TE, ННДК/п та спідер байків. Для того щоб контролювати наземний рух і координувати атаки, кожен із солдатів-клонів тримав пристрій стеження в своєму шоломі, що дозволяло операторам на корабелях типу «Акламатор» краще з'ясовувати картину зони бойових дій. Їх універсальність і роль в якості транспорту військ виявилася дуже істотною під час Війн клонів.

Imperialmarch.jpg

Солдати-клони марширують на борт корабля типу «Акламатор» на Корусанті

Для того, щоб захистити себе від космічних атак, корабель був озброєний дванадцятьма чотирикрісельними лазерними турелями, поряд з двадцятьма чотирма лазернии гарматами і чотирма ракетними пусковими установками. Він також був оснащений надзвичайно швидким гіпердвигуном. Помітним слабким місцем, як показано під час битви при Рілоті, було те, що сепаратистські протонні гармати могли легко проникнути через щити ударного корабля типу «Акламатор».

Появи

Випадкова вікі