FANDOM

Premium-Eras-canon
Tiplar
Тіплар
Дата смерті

19 ДБЯ

Місце смерті

Космічна станція «Рінґо-Вінда»[1]

Фізичні дані
Раса

Міккіанка[1]

Стать

Жіноча[1]

Колір очей

Блакитний[1]

Колір шкіри

Жовто-зелений[1]

Хронологічна та політична інформація
Приналежність
«Сестро!»
— Тіплі після страти Кувалдою Тіплар (джерело)

Тіплар — жінка, міккіанка, майстер-джедай і генерал-джедай Великої армії Республіки під час Війн клонів. У рамках своєї військової служби Тіплар іноді працювала зі своєю сестрою-близнючкою та колегою майстром-джедаєм Тіплі; а також клоном-командером Думом. Такий був випадок під час битви при Рінґо-Вінді, коли їх троє співпрацювали з 501-м легіоном генерала-джедая Енакіна Скайвокера, щоб витіснити Конфедерацію незалежних систем з космічної станції, що оберталася навколо Рінґо-Вінди. У розпал кампанії солдат-клон 501-го легіону Кувалда стратив Тіплар, стріляючи їй в обличчя, через несправність у своєму чіпі-інгібіторі, що спричинило передчасну активацію протоколу Наказ 66, директиви, імплантованої сітами, яка таврувала усіх джедаїв зрадниками. Смерть Тіплар коштувала Республіці потенційної перемоги і, замість того, змусила їх відступити, тоді як очевидний акт зради Кувалди викликав гучне розслідування, яке призвело до того, що елітний республіканський командос П'ятірня виявив існування та функціональну приналежність чіпів-інгібіторів клонів.

Появи

Посилання

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 Зоряні війни: Війни клонів