FANDOM

«Колись ми були братами в Силі. Проте, після Столітньої темряви, народилися сіти.»
— Невідомий джедай (джерело)

Столітня темрява — період часу, що призвів до утворення сітів, які були колись, як вважалося, братами в Силі з Орденом джедаїв. Народження сітів призвело до ряду воєн протягом історії галактики.

Історія

Столітня темрява

За тисячі років до Воєн клонів Орден джедаїв і особи, які стали сітами вважались братами в Силі. Однак, ця єдність почала ламатися протягом періоду часу, відомого як Столітня темрява, коли джедай-відступник прийшов до висновку, що справжня міць Сили лежала не в спогляданні і пасивність, і що тільки, цідивши її темний бік, можна було досягти її справжнього потенціалу. Вища Рада джедаїв відрікла цей новий напрямок і вигнала темного джедая, але він здобув послідовників і сформував новий орден, що зрештою став сітами.

Спадок

Народження сітів призвело до незліченних війн між двома конкуруючими напрямами. Сіти, як вважалося, були знищені за тисячу років до Війн клонів, але врешті-решт вони повернулися до видатного положення в галактиці і розпочали клонічні війни. Обидві сторони конфлікту перебували під контролем Дарта Сідіуса, публічно відомого як Верховний Канцлер Шив Палпатін, і дозволили йому отримати достатню владу над галактикою, щоб перетворити Галактичну Республіку в Галактичну Імперію. Це призвело до десятиліть правління сітів над галактикою, що тривало до самої смерті Сідіуса під час битви при Ендорі.

За лаштунками

Столітня темрява була конфліктом створеним для Легенд «Зоряних воєн», раніше відомих як Розширений Всесвіт, і вперше з'явилась в серії коміксів «Зоряні війни: Сказання про джедаїв». Подія була канонізованою, з обмеженою кількістю деталей, в коміксі 2015 року під назвою «Зоряні війни 9: Зіткнення на місяці контрабандистів, частина 2».

Появи

Історія сітів
Давні часи
(~6000 ДБЯ1032 ДБЯ)
Столітня темрява · Імперія сітів · Джедайсько–сітська війна (Битва при Такодані · Велика різанина на Малакорі · Битва за Корусант · Звільнення Корусанту)
Таємний період сітів
(1032 ДБЯ32 ДБЯ)
Правило двох
Повернення сітів
(32 ДБЯ4 ПБЯ)
Падіння Республіки (Набуанська криза · Сепаратистська криза · Війни клонів)
Епоха Імперії (Винищення джедаїв · Галактична громадянська війна)
Редагувати шаблон

Іншими мовами

Випадкова вікі