FANDOM

«Ну, губернаторство проходить через старші лінії крові. Але, так як лорд Мелловин не мав дітей, титул тепер передається до вас.»
Каріса Сіндіан до Леї Орґани (джерело)

Старі династії — об'єднання древніх монарших сімей з усієї галактики, яке в тому числі включало дім Орґана і сім'ю Каріси Сіндіан. У давнину, Старі династії мали великий вплив на монархії, члени яких входили в це об'єднання, але в еру Нової Республіки до 28 ПБЯ практично ніхто, в тому числі і нащадки цих домів, не сприймали аристократичні титули всерйоз.

В рамках Старих династій титули правління могли переходити по старшинству серед представників династій при припиненні початкової. Членство в цьому об'єднанні зберігалося навіть при усиновленні членами династії чужої дитини. Так, Лея Орґана належала до Старих династій, незважаючи на те, що вона була не рідною донькою Бейла Орґани, а прийомною.

При вступі на посаду члени Старих династій клялися зберігати непорушність і недоторканність королівської печатки навіть ціною свого життя, а порушення цієї клятви могло призвести до вигнання з лав династій з позбавленням всіх титулів, що сталося в разі Каріси Сіндіан, позбавленої титулу леді після оприлюднення їй даних про батька принцеси Леї Орґани.

Появи

Іншими мовами