Фэндом

Зоряні Війни

Стара Республіка

287статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Обговорення0 Поделиться
«Не пригадаю таких боїв з часів Старої Республіки.»
Сесі Тійн під час битви при Лола-Саю (джерело)

Стара Республіка — назва уряду, який існував до заснування Галактичної Республіки, за тисячу років до Війн клонів.

Історія

Народження свободи

Стара республіка проіснувала до Галактичної Республіки, за, близько, тисячу років до Війн клонів. У міру розширення по всій галактиці, вона стала все більш і більш впливовою силою. Столиця Стара Республіка була розташована на планеті-місті Корусант, і залишалася там протягом багатьох років.

У якийсь момент своєї історії, сітам вдалося побудувати свою святиню на Корусанті, однак, вони були незабаром витіснені Орденом джедаїв, який потім звів поверх неї свій храм, для того, щоб утримувати її темну енергію. Орден джедаїв прийшов, щоб тісно асоціювати себе зі Старою Республікою, які виступали в якості охоронців миру протягом багатьох поколінь.

Армія Старої Республіки та Орден джедаїв об'єдналися і боролися проти Зайґеріанської імперії работоргівців, в той час коли рабство було оголошено незаконним, що, в кінцевому рахунку, загналу цю практику в підпілля, в той час як зайґеріанці були вислані на їх рідну планету — Зайґерію.

Падіння Старої Республіки

«Цей світловий меч був викрадений з вашого Храму джедаїв моїми предками під час падіння Старої Республіки.»
Пре Візсла до Обі-Вана Кенобі щодо темного меча (джерело)

У якийсь момент після війни проти зайґеріанців, Стара Республіка почала повільно занепадати. Під загрозою войовничої культури Мандалору та його віри у безперервне ведення війн без огляду на мандат джедаїв щодо захисту слабких, Орден мобілізував свої сили в спробі зупинити агресивну експансію мандалорців в просторі Республіки. Цей конфлікт, в кінцевому підсумку, підірвав Стару Республіку, що дозволило членам дому Візсла, предкам Пре Візсли, лідера Дозору смерті, мандалорської групи під час Війн клонів, викрасти темний меч з Храму джедаїв.

У міру того як Стара Республіка повільно занепадала, Орден джедаїв остаточно повірив у свою перемогу у конфлікті з сітами, які, на їхню думку, були повністю знищені. Розхитана Стара Республіка реорганізувала себе в Галактичну Республіку після її занепаду.

Спадок

Через тисячу років після падіння Старої Республіки, Орден джедаїв, який їй служив, продовжив її спадок, переживши винищення джедаїв, в той час як Нова Республіка була сформована в повазі до старої Галактичної Республіки. Проте, зайґеріанці продовжили тримати образу на Галактичну Республіку та джедаїв за знищення їх імперії. Історію Старої Республіки регента Гілімана Лайтбрінджера і його удаваного безсмертя пам'ятатимуть в текстах історії поряд з музикою Старої республіки, такою як «Секстина Імператора Векса», яка продовжувалася співатися навіть протягом декількох місяців після битви при Ендорі. Після падіння Галактичної Республіки і сходженням Галактичної Імперії, термін "Стара Республіка" був використаний для позначення Галактичної Республіки.

Астрографія

Союзники Старої Республіки — джедаї, які мали Храм на Корусанті, батьківщині людської раси, галактичну експансію здійснювали вздовж розвіданих гіперпросторових маршрутів, в той час як Республіка відправляла команди обстеження для налаштувати навігаційних маяків у віддалених територіях, таких як система Тертіарі Усаїта з колоністами з Центральних Світів, заглиблюючись назовні до Зовнішнього Кільця в пошуках можливостей і кращого життя.

Появи

Випадкова вікі