FANDOM

Saw Gerrera Rogue One
Со Ґеррера
Рідний світ

Ондерон

Дата смерті

0 ДБЯ

Місце смерті

Джеда

Фізичні дані
Раса

Людина

Стать

Чоловіча

Колір волосся

Чорний

Колір очей

Блакитний

Колір обличчя

Темний

Хронологічна

та політична інформація

Приналежність
«Я не терорист. Я патріот. А опір не є тероризмом.»
— Со Ґеррера (джерело)

Со Ґеррералюдина, чоловік, учасник і лідер повстання проти Конфедерації незалежних систем на планеті Ондерон під час Війн клонів. Він і його сестра, Стіла Ґеррера, зіграли важливу роль у звільненні повстанцями їх рідного світу під час битви за Ондерон. Пізніше він став ключовою фігурою в боротьбі проти Галактичної Імперії та у виникненні Альянсу за відновлення Республіки. Його методи в боротьбі з Імперією привели до того, що багато хто бачив у Со Ґеррері екстреміста, про що заявила Імперія, а через багато років і Нова Республіка.

Під час раннього заколоту проти Альянсу сепаратистів на Ондероні Со Ґеррера був лідером нечисленної групи бійців, що билися з Сепаратистською армією дроїдів. Вони звернулися за допомогою до Вищої Ради джедаїв, яка очолювала Велику армію Республіки у війні з сепаратистами, проте Орден джедаїв вирішив не брати активної участі в бойових діях на Ондероні. Замість цього вони відправили команду радників, що складалася з генералів Обі-Вана Кенобі і Енакіна Скайуокера, командера Асоки Тано і клону-капітана KT-7567 «Рекса», щоб навчити ондеронскіх повстанців. Джедаї і капітан Рекс навчили їх деяким перевіреним методам і стратегіям для відсічі армії бойових дроїдів, в результаті чого повстанці змогли переламати ситуацію на свою користь. Обурений тим, що повстання обрало своїм лідером Стілу, Со Ґеррера відправився самотушки на погано продуману місію з порятунку поваленого короля Рамсіса Дендапа, але в підсумку сам потрапив в полон до сепаратистів. Ґеррера і Дендап були засуджені до смертної кари, але до виконання вироку були врятовані повстанцями. Незабаром після цього, ондеронський опір взяв участь у фінальній битві проти сепаратистів. Завдяки їх зусиллям Ондерон був звільнений, а Дендап знову став королем. Проте, в ході битви загинула Стіла Ґеррера, що сильно вплинуло на Со, який почував себе відповідальним за її смерть.

Після завершення Війн клонів Республіка була реорганізована в Галактичну Імперію. Ґеррера бився проти імперських збройних сил, очоливши групу заколотників, які називали себе Партизанами. Його повстанський осередок, створений з ондеронского опору, був однією з перших в групі осередків, з яких був створений Альянс повстанців. Однак Ґеррера і його Партизани, які використовували екстремістські тактики, різко контрастували з іншими лідерами Альянсу, такими, як Бейл Орґана та Мон Мотма. Со був другом сім'ї Ерсо і переправив Галена, Ліру та їхню доньку Джин на нежилу планету Ла'му, де Ерсо ховалися від Імперії. Після того, як Орсон Каллан Креннік забрав у Джин батьків, Ґеррера знайшов її і виростив, проте був змушений покинути Джин через її спорідненість з Галеном, імперським вченим.

У 10 ДБЯ Ґеррера співпрацював з Коменорським підпіллям, а в 2 ДБЯ очолив розвідувальну групу під час місії на Джеонозісі, метою якої була інформація про невідомий проект Імперії. В ході місії люди Ґеррери потрапили в пастку і загинули, а Со був врятований командою повстанців з Лотала. Надалі Со Ґеррера був залучений до крадіжки планів того самого проекту, імперської суперзброї, відомої як Зірка Смерті. Він і його Партизани перебували на Джеді, коли імперський пілот-дезертир Бодгі Рук привіз йому послання від Галена Ерсо. Після цього на базу Ґеррери прибула Джин Ерсо, якій Альянс доручив відправитися за посланням батька. Поки Ґеррера показував Джин послання, Зірка Смерті знищила НіДжеду. Со Ґеррера, втомлений від втечі, відмовився евакуюватися з планети і загинув від вибухової хвилі.

За часів Нової Республіки сенатор Рансолм Кастерфо вважав, що Ґеррера і його Партизани, будучи частиною Альянсу повстанців, використовували терористичні тактики.

Появи

Випадкова вікі