FANDOM

Premium-Eras-canon
SnokeTLJ
Сноук
Дата народження

До 19 ДБЯ

Дата смерті

34 ПБЯ[1]

Місце смерті

«Верховенство», система Крейт[1]

Фізичні дані
Раса

Гуманоїдний інородець

Стать

Чоловіча[2]

Зріст

2,13 м

Колір волосся

Білий (брови)[1]

Колір очей

Блакитний[1]

Колір шкіри

Блідий[1]

Хронологічна та політична інформація
Приналежність
Учні
«Сила пробуджається. Ти відчуваєш це?»
— Сноук до Кайла Рена (джерело)

Сноукчутливий до Сили чоловік, інородець-гуманоїд, який носив титул Верховного лідера Верховного Порядку приблизно через тридцять років після битви при Ендорі. Слабкий тілом, покритим ранами і шрамами, він був могутнім в маніпуляціях з Силою, її Темним боком. Бен Соло став учнем Сноука і його правою рукою після падіння відродженого Люком Скайвокером Ордену джедаїв і прийняв ім'я Кайло Рена.

У 34 ПБЯ Сноук направив всі сили Верховного Порядку на пошуки останнього елемента мапи з маршрутом Скайвокера, який відправився у вигнання, щоб знайти останнього джедая, знищити його і позбавити надії всіх послідовників Світлого боку. Незважаючи на невдачі в пошуках, генерал Армітаж Гакс за наказом Сноука ввів в дію базу «Старкілер», найпотужнішу суперзброю Верховного Порядку, що знищила своїм першим залпом систему Госніан зі столицею Нової Республіки, Госніан-Праймом, її Сенатом і зоряним флотом. Опору, проте, вдалося зірвати плани Сноука і знищити планету-базу.

Через деякий час, флагман Сноука, його столиця і командний центр, «Верховенство», почав переслідування залишків флоту Опору, евакуйованих з Ді'Куара. Сноук наказав евакуйованому зі «Старкілера» Кайло Рену зробити все, щоб Рей прибула на корабель і стала його послідовницею. Тому вдалося заманити її в пастку, але коли Сноук наказав Кайло вбити дівчину, той використовував Силу, щоб розрубати Сноука навпіл мечем Скайвокерів, який Сноук відібрав у Рей. Після перемоги над елітною преторіанською гвардією Сноука, Кайло Рен проголосив перед генералом Гаксом себе новим Верховним лідером на чолі Верховного Порядку.

Появи

Посилання

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 Зоряні війни. Епізод VIII: Останні джедаї
  2. 2,0 2,1 2,2 Зоряні війни. Епізод VII: Пробудження Сили