Фэндом

Зоряні Війни

Сила

287статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Обговорення0 Поделиться

«Сила - це те, що дає джедаю його могутність. Це енергетичне поле, створюване всіма живими істотами. Вона оточує і пронизує нас. Вона пов'язує Всесвіт воєдино ».

- Обі-Ван Кенобі
The Force.png

Сила - це надприродна, всюдисуща, єднальна енергія, яку використовували духовні ордени джедаїв та сітхів. Майстер-джедай Обі-Ван Кенобі охарактеризував її як «енергетичне поле, створюване всіма живими істотами», а деякі вважали Силу субстанцією, здатну відчувати і логічно мислити - майже як божество, - в той час, як інші просто вважали її чимось, що можна контролювати і використовувати як інструмент.

Для розумних істот потенціал Сили будь-якого індивідуума визначався рівнем мідіхлоріан. У той час як і джедаї, і сітхи використовували Силу для здобуття влади, інших груп користувачів Сили і варіантів її розуміння було стільки ж, скільки і способів використовувати Силу.

Жива Сила являла собою енергію всіх живих істот, і ця енергія підживлювала Космічну Силу, яка об'єднувала всю Галактику і спілкувалася з людьми за допомогою мідіхлоріан. В основному було два напрями вчення та застосування Сили: Орден джедаїв, який дотримувався Світлої сторони Сили, та сітхи, які дотримувалися Темного боку Сили.

Використання Сили надавало багато корисних здібностей. Наприклад, відчувати загрозу, що насувається, впливати на думки інших, здійснювати великі стрибки, розвивати велику швидкість бігу, а також підтримувати життя після смерті.
Іншими мовами

Випадкова вікі