Фэндом

Зоряні Війни

Світловий меч

287статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Обговорення0 Поделиться
Luke Test Dagobah ESB.png

Світловий меч (англ. Lightsaber) — зброя, високотехнологічний пристрій, що генерує потужний енергетичний клинок, замкнутий в периферичну дугу.

Опис

Створений як для «елегантного бою», так і для церемоній, світловий меч був особливою зброєю, сам образ якої був нерозривно пов'язаний зі світом джедаїв.

Світловий меч штурмовиків.jpg

Один з ранніх концептів «Нової надії» зображує штурмовиків зі світловими мечами.

Клинок, лезо якого складається з чистої енергії, що випускається з рукояті, найчастіше створеної власником зброї виходячи з власних потреб, вимог і стилю. Через унікальний баланс меча — вся його вага зосереджена в рукоятці — вкрай складно управлятися з ним без особливої ​​підготовки. У руках майстрів, які володіють Силою, таких як джедаї або їх темні побратими сіти, світловий меч вселяв величезну повагу, навіть страх. Уміння володіти світловим мечем означало наявність неймовірних навичок і зосередженості, а також неймовірної спритності і гармонії з Силою.

За тисячоліття використання світловий меч став невід'ємним атрибутом джедаїв та їх прагнення підтримувати мир і правосуддя у всій галактиці. Таке уявлення збереглося незважаючи на безліч ранніх конфліктів з сiтами і темними джедаями, які також володіли цією зброєю.

Джерела

Зоряні Війни лого.jpg Зорянi Вiйни Вiкi має колекцію зображень, пов'язані з світловими мечами.

Випадкова вікі