Фэндом

Зоряні Війни

Сабін Врен

287статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Обговорення0 Поделиться
Sabine Wren-Rebels Season 3-Disney XD UK.png
Сабін Врен
Рідний світ

Мандалор

Дата народження

21 ДБЯ

Фізичні дані
Раса

Людина

Стать

Жінка

Зріст
Колір очей

Коричневий

Хронологічна

та політична інформація

Приналежність
«Це була якась диверсія, Сабін. Зробила роботу так добре, що вибух можна побачити звідси."
"Забудьте вибух. Подивіться на колір.»
— Гера Синдула і Сабін Врен (джерело)

Сабін Вренлюдина, дівчина, мандалорка і майстер у володінні усіма видами зброї, що жила за часів правління Імператора Галактики Шива Палпатіна біля 5 ДБЯ. Народився в клані Врен дому Візсла і навчалася як мандолорський воїн з раннього віку, вона недовго відвідувала Імператорську Академію на Мандалорі. Після створення зброї для Галактичної Імперії, які були використані проти її сім'ї і людей, вона залишила Мандалор і стала мисливцем за головами разом зі своїм другом Кетсу Оніо.

Партнерство в кінцевому підсумку провалилося, і вона приєдналася до повстанського осередку, що діяв на Лоталі, під керівництвом колишнього джедая Кенана Джаруса і капітана Гери Синдули, власника «Привида». Врен розглядала їх двох, разом з членами C1-10P «Чоппером», Ґаразебом «Зебою» Ореліозом і Езрою Бріджером, як її нову сім'ю. Будучи талановитим художником-граффітистом, кожен раз, коли команда «Привида» наносила удар по силам Імперії, вона залишала там різні символи, а також перефарбувала свої мандалорскіе обладунки і волосся.

Появи

SabineWren-Fathead.png

Сабін Врен в броні та з пістолетами

Випадкова вікі