FANDOM

Premium-Eras-canon
Sabine Wren Season 4
Сабін Врен
Рідний світ

Кровнест[1]

Дата народження

21 ДБЯ

Фізичні дані
Раса

Людина[1]

Стать

Жіноча[1]

Зріст

1.7 м

Вага

52 кг

Колір волосся

Багатоколірне[1]

Колір очей

Коричневий[1]

Колір шкіри

Засмаглий[1]

Хронологічна та політична інформація
Приналежність
«Це була якась диверсія, Сабін. Зробила роботу так добре, що вибух можна побачити звідси."
"Забудьте вибух. Подивіться на колір.»
— Гера Синдула і Сабін Врен (джерело)

Сабін Вренлюдина, дівчина, мандалорка і майстер у володінні усіма видами зброї, що жила за часів правління Імператора Галактики Шива Палпатіна біля 5 ДБЯ. Народився в клані Врен дому Візсла і навчалася як мандолорський воїн з раннього віку, вона недовго відвідувала Імператорську Академію на Мандалорі. Після створення зброї для Галактичної Імперії, які були використані проти її сім'ї і людей, вона залишила Мандалор і стала мисливцем за головами разом зі своїм другом Кетсу Оніо.

SabineWren-Fathead

Сабін Врен в броні та з пістолетами

Партнерство в кінцевому підсумку провалилося, і вона приєдналася до повстанського осередку, що діяв на Лоталі, під керівництвом колишнього джедая Кенана Джарруса і капітана Гери Синдули, власника «Привида». Врен розглядала їх двох, разом з членами C1-10P «Чоппером», Ґаразебом «Зебою» Ореліозом і Езрою Бріджером, як її нову сім'ю. Будучи талановитим художником-граффітистом, кожен раз, коли команда «Привида» наносила удар по силам Імперії, вона залишала там різні символи, а також перефарбувала свої мандалорскіе обладунки і волосся.

Появи

Посилання

  1. 1,00 1,01 1,02 1,03 1,04 1,05 1,06 1,07 1,08 1,09 1,10 1,11 1,12 1,13 1,14 Зоряні війни: Повстанці