FANDOM

Республіканський флотзбройні сили Галактичної Республіки під час Війн клонів. Сформований в якості філії Великої армії Республіки, флот служив для транспортування армії клонів по всій галактиці, а також був залучений до боїв між суднами з сепаратистським флотом. Після закінчення війни і формування Галактичної Імперії, Республіканський флот трансформувався в Імперський флот.

Передумова

Республіканський флот був військовою філія Великої армії Республіки, військової сили, створеної для боротьби за Галактичну Республіку проти Конфедерації незалежних систем під час Війн клонів. З флотом військових кораблів в його розпорядженні, військовий флот підтримував воєнні зусилля Республіки шляхом транспортування клонів по всій галактиці, а також залучення до боїв між суднами з сепаратистським флотом. Серед його військових активів був ударний корабель типу «Акламатор». На додаток до ролі в якості бойового корабля, корабель типу «Акламатор» транспортним судном вантажопідйомністю 16000 десантників.

Формування Республіканського флоту також призвело до введення лінійки клиновидних великих кораблів, відомих як зоряні руйнівники, починаючи з зоряних руйнівників типу «Венатор». Подібно «Акламаторам», тип «Венатор» був бойовим судном і судном для транспортування військ. Він також був розроблений, щоб бути більш універсальним, що дозволяло «Венаторам» також бути використаними в якості авіаносіїв для операцій винищувачів.

Сили клонів-штурманів надавали допомогу членам арсеналу флоту військових кораблів. В період угоди про воєнний час між Офісом Канцлера і Орденом джедаїв, кадри офіцерів-ветеранів не-клонів були призначені працювати разом з новопризначеним генерал-джедаями.

Історія

Початок Війн клонів

RepublicInvasionForce-LaPR

Війни клонів були громадянською війною по цілій галактиці, яка ознаменувала початок Республіканського флоту

Республікий флот брав участь в битві при Джеонозісі, першому бої Війн клонів, за двадцять два роки до битви при Явині. Ударні кораблі типу «Акламатор» та ННДК були використані для перевезення військ і транспортних засобів в межах планети, в спробі допомогти силам джедаїв відбити Сепаратистську армію дроїдів. Після перемоги Республіки на Джеонозісі, Велика армія та її військовофлотський аналог були представлені на Корусанті Верховному Канцлеру Шиву Палпатіну і декільком членам Галактичного Сенату, які стали свідками клонування полків «Акламаторів» в рамках підготовки до розгортання.

Через деякий час, після битви при Джеонозісі, в битві при Кристофсісі, в яку були залучені сепаратистські лінійні кораблі, які блокували планету, зоряні руйнівники типу «Венатор» були розгорнуті замість кораблів типу «Акламатор». Прототип корабля-невидимки був випробуваний в бою і зумів знищити флагман адмірала Тренча«Непереможний». У наступному бою на планеті Тет ескадрилья зоряних винищувачів V-19 «Потік» працювала разом з джедайськими винищувачами.

Наступні кампанії

Republic fleet TCW

Республікий флот був розгорнутий по всій галактиці, від Корусканту до Зовнішнього Кільця

В місії в Рагосі генерал-джедай Йода подорожував на борту переобладнаного крейсера типу «Консульський». Сепаратистська суперзброя відома як «Зловісний» знищила групу фрегатів типу «Пельта», використовуваних Республікою в якості медичного транспорту. Потім джедай-генерал Енакін Скайвокер очолив ескадру ударних зоряних винищувачів/бомбардувальників BTL-A4 «Y-wing» з метою знищення «Зловісного», проте спочатку зазнав невдачі, отримавши успіх тільки при посадці на корабель. Штурмові шатли типу «Ню» були залучені до декількох боїв в цей період, наприклад, на Крістофсісі, Рілоті, місяці Ріші, третьому місяці Васека і Флорумі. Генерал Скайвокер часто використовував вантажне судно типу G9 «Такелажник» під назвою «Присмерк» після битви при Теті, під час якої він викрав корабель.

У битві при Маластарі Республіка використовувала багато винищувачів для бомбардування сепаратистських сухопутних військ, що марширували проти них, що складалися з винищувачів «Y-wing» та «АВР-170». Під час другої битви при Джеонозісі, Республіка розгорнула велику кількість військових сил флоту, знову використовуючи ННДК/в, для порятунок команди джедаїв в першому ж бої. Крім того, фрегати типу «Пельта» були розгорнуті, щоб допомогти пораненим содатам. У битві при Салукемаї, після захоплення Іїта Кота, флот джедаїв генерала Обі-Вана Кенобі використав в перший раз легкий крейсер типу «Арквітенс». В бою вперше також використовувався шатл типу «Ета». Великі сили військового флоту були задіяні під час оборони Каміно, коли генерал Ґрівус напав на батьківщину клонів, в тому числі винищувачі «АВР-170» і «Y-wing» і кораблі типу «Венатор», «Акламатор» і «Арквітенс». Ці види кораблів були також використані в битві при Сулласті. Пізніше, модифіковані ННДК були розгорнуті в битві при Лола Саю з метою евакуації рятувального загону джедаїв, щоб врятувати генерала-джедая Евена Пієлла.

Кінець Війн клонів

Imperial attack cruisers

Після конфлікту активи Республікого флоту були поглинені Галактичною Імперією

Після битви при Умбарі, Республіка використовувала зоряні винищувачі клонів Z-95 в якості своїх основних сил. Велика група сил військового флоту оточили космічну станцію «Доблесть» під час конференції зі стратегії Республіки. Генерал-джедай Енакін Скайвокер і коммандер-джедай Асока Тано пілотували легкіий перехоплювачі Ета-2 типу «Актіс» в обороні Кейто-Неймодії; цей тип винищувачів використаний часто використовувався джедаями в останній період Війн клонів. Велика формація лінкорів Республіки напала на кільцеву станцію, що оточувала планету Рінго-Вінда, в тому числі «АВР-170», «Y-wing» і зоряні винищувачі клонів Z-95, джедайський посольккий шатл, шатл типу «Ню», республіканські фрегати типу Арквітенс і типу «Акламатор» й великі кораблі типу «Венатор». Бойовий вертоліт Havoc Marauder був використаний загоном клонів 99 в битві за Анаксіс та місії на Скако-Мінор в останні роки війни.

Кораблі

До Війн клонів (~1032–22 ДБЯ)

Крейсери та корвети

Republic Cruiser

Крейсер типу «Консульський»

Шатли

Джедайські винищувачі

Транспорт

Під час Війн клонів (22–19 ДБЯ)

Космічні станції та суперзброя

Лінійні кораблі

Venator ventral view

Зоряний руйнівник типу «Венатор»

Ударні кораблі

Крейсери та корвети

Rebels-TantiveIVConceptArt-CroppedBackground

Корвет CR90

Канонерки

Шатли

Зоряні винищувачі

Clone Z-95 starfighter SWE

Зоряний винищувач клонів Z-95

Джедайські винищувачі

Появи

Випадкова вікі