Фэндом

Зоряні Війни

Раса/Легенди

< Раса

287статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Обговорення0 Поделиться
Alien lineup.jpg

Представники розумних рас: абісини, адаріане, адвозжеки, амане

Раса - традиційна назва унікальної форми розумного життя. У Галактиці налічується більше 20 мільйонів рас.

Форми життя

Форма життя має п'ять характеристик: організація (зовнішній вигляд і внутрішня будова), збудливість (реакція на зовнішнє подразнення), метаболізм (спосіб отримання життєвої енергії), відтворення і адаптація (здатність пристосовуватися до мінливого середовища).

Домінуюча форма життя в галактиці - вуглецева. Проте існують і інші форми життя: кремнієва, енергетична та ін. Є навіть свідчення про величезні хмари міжзоряного газу, що еволюціонували в розумну расу, що будується на основі внутрішніх силових полів. Велика частина рас дихає киснем, хоча зустрічаються раси, що використовують для дихання аміак, метан і похідні, ціан, гелій і доринський газ.

Групи рас

Ссавці - теплокровні хребетні, вигодовують дитинчат за допомогою молочних залоз. Більшість ссавців покриті шерстю. Найбільш розвинені раси Галактики, наприклад, люди і їх численні різновиди, а також дуроси, є ссавцями. Також до них відносяться вукі, ботани і суллустанці, таскени, джави та інші.

Alien lineup3.jpg

Представники розумних рас: віфіди, вукі, вустоїди, зексто

Плазуни (рептилії) - холоднокровні хребетні, зазвичай покриті лускою або кістяними пластинами. Ведуть своє походження від ящірок, змій і крокодилів. Більшість рептилій живуть на суші і відкладають яйця. Розумні плазуни також поширені в Галактиці. До них відносяться родіанці, барабели і трандошане. Зустрічаються і мало схожі на людей форми, на подобі слітів.

Рослини отримують енергію, синтезуючи її за допомогою води і сонячного світла. Зазвичай вони нездатні пересуватися, хоча деякі раси переміщаються у пошуках кращого місця існування. Нети і ергеш відносяться до розумних рослин.

Комахи - членистоногі з тілом, розділеним на сегменти: голову, груди і черево. Зазвичай мають міцний зовнішній скелет, крила і будь-яке число сегментованих ніг. Деякі комахи еволюціонували в людиноподібну форму. Типові представники розумних комах : джеонозійці, верпіни, фефзе, кілліки і бартокки.

Тверді безхребетні мають тверде зовнішнє тіло за відсутності внутрішнього скелета. Хоча під цю класифікацію потрапляють і комахи, вони розглядаються окремо. Раси, що входять до цієї групи, : саувакси, аганофи і тарки.

Alien lineup2.jpg

Представники розумних рас: каамаси, кааріти, катари, целегіанці

М'які безхребетні ведуть походження від восьминогів, слимаків і черв'яків. Розумні раси цієї групи приймають численні форми. До них відносяться ійра та іі.

Птахи - теплокровні, крилаті, покриті пір'ям раси. Їм властиві легкий скелет і сильна мускулатура, необхідні для польотів. Проте багато рас втратили здатність літати. До птахів відносяться, наприклад, мрлссі, куор'сави, тікіарри і фоши.

Водні раси ведуть походження від морських тварин. Представники цих рас можуть дихати водою, повітрям або тим і іншим. До водних рас відносяться мон-каламари, куаррени, каркародонці і херглики.

Краніоподи представлені расою бітів.

Деякі форми життя настільки своєрідні, що не потрапляють ні в одну з перерахованих категорій. Їх відносять до екзотичних рас, сюди входять целегіанці, філар-нітцан і пулра.

Джерела

Випадкова вікі