FANDOM

SidiousVaderPromo

Дарт Сідіус і Дарт Вейдер, практиканти Правила двох

«І як завжди двоє їх, не більше і не менше. Учитель та учень.»
Йода (джерело)

Правило двох — частина філософії сітів, згідно якої в Ордені одночасно могло існувати тільки двоє: вчитель, який втілював могутність, і учень, який прагнув до цього.

Історія

«Творець Правила двох ти.»
Йода до привида Дарта Бейна (джерело)

Ще до того, як Дарт Бейн створив правило, доктрини сітів були почасти обернуті навколо ідеї двох: майстра і учня. В деякі храми сітів можна було ввійти тільки парою чутливих до Сили. Зрештою, Дарт Бейн став єдиним, хто залишилися в живих у війні проти Ордена джедаїв за тисячу років до Війн клонів. Визнаючи, що сіти були жадібними і схильними до міжусобної боротьби, що призвело до їх знищення, Бейн створив Правило двох так, що сіти могли працювати таємно, за допомогою хитрощів, щоб будувати свою помста проти джедаїв.

Сіти несли свою вендету протягом тисячі років, тримаючи силу в секреті, в той час як джедаї вважали їх знищеними. Дарт Плегас і його учень, Дарт Сідіус, працювали протягом багатьох років, щоб виманити остаточні секрети у темного боку. Сідіус посилався на мудрість Плегаса як стратега і пророка, добре знаючи, що два сіта були зобов'язані ввести в дію свої засоби; один, щоб служити в якості приманки для темного боку, а інший, щоб бути посудиною. Успіх дозволив би їм мати можливість використовувати повну силу темного боку і безсмертно правити протягом десяти тисяч років. Після вбивства Плегаса уві сні, сіти, нарешті, виявили себе під час вторгнення Торгової Федерації на Набу та організації після цього Війн клонів, так що Верховний канцлер Шив Палпатін, який виявився таємним Темним лордом Дартом Сідіусом, мав можливість знищити джедаїв і перетворити Галактичну Республіку в Галактичну Імперію. Сіти правили галактикою протягом 23 років, далекими від мрії Сідіуса про десятитисячолітню Імперію, поки не були знищені спокутаним Енакіном Скайвокером, Дартом Вейдером, який приніс себе в жертву, щоб вбити Палпатіна під час битви при Ендорі.

Появи

Історія сітів
Давні часи
(~6000 ДБЯ1032 ДБЯ)
Столітня темрява · Імперія сітів · Джедайсько–сітська війна (Битва при Такодані · Велика різанина на Малакорі · Битва за Корусант · Звільнення Корусанту)
Таємний період сітів
(1032 ДБЯ32 ДБЯ)
Правило двох
Повернення сітів
(32 ДБЯ4 ПБЯ)
Падіння Республіки (Набуанська криза · Сепаратистська криза · Війни клонів)
Епоха Імперії (Винищення джедаїв · Галактична громадянська війна)
Редагувати шаблон

Випадкова вікі