FANDOM

Premium-Eras-canon
SidiousVaderPromo

Дарт Сідіус і Дарт Вейдер,
практиканти Правила двох

«І як завжди двоє їх, не більше і не менше. Учитель та учень.»
Йода (джерело)

Правило двох — частина філософії сітів, згідно з якою в Ордені одночасно могло існувати лише двоє: вчитель, який втілював могутність, і учень, який прагнув до цього.

Історія

«Творець Правила двох ти.»
Йода до привида Дарта Бейна (джерело)

Ще до того, як Дарт Бейн створив правило, доктрини сітів були почасти обернуті навколо ідеї двох: майстра і учня. В деякі храми сітів можна було увійти тільки парою чутливих до Сили. Зрештою, Дарт Бейн став єдиним, хто залишилися в живих у війні проти Ордену джедаїв за тисячу років до Війн клонів. Визнаючи, що сіти були жадібними і схильними до міжусобної боротьби, що і призвело до їх знищення, тому Бейн створив Правило двох так, щоб сіти могли співпрацювати таємно, і за допомогою хитрощів будувати свою помсту джедаям.

Сіти несли свою вендету протягом тисячі років, тримаючи свою силу в секреті, в той час як джедаї важали сітів знищеними. Дарт Плеґас і його учень Дарт Сідіус працювали протягом багатьох років, щоб дізнатися найпотаємніші секрети темного боку сили. Сідіус посилався на мудрість Плеґаса як стратега і пророка, добре знаючи, що два сіта були зобов'язані ввести в дію свої засоби; один, щоб служити в якості приманки для темного боку, а інший, щоб бути посудиною. Успіх дозволив би їм мати можливість використовувати повну силу темного боку і безсмертно правити протягом десяти тисяч років. Після вбивства Плеґаса уві сні[1], сіти, нарешті, виявили себе під час вторгнення Торгової Федерації на Набу[2] та організації після цього Війн клонів, так що Верховний Канцлер Шив Палпатін, який виявився таємним Темним лордом Дартом Сідіусом, мав можливість знищити джедаїв і перетворити Галактичну Республіку на Галактичну Імперію[1]. Учень Дарта Сідіуса граф Дуку (Дарт Тиранус) був убитий Енакіном Скайвокером, який став його новим учнем Дартом Вейдером. Тиранус був убитий для того, щоб зберегти Правило двох, дозволивши древнім традиціям сітів, а також Дарту Сідіусу, мати більш потужний актив, ніж Тиранус, котрий він міг би використати для формування Галактичної Імперії. Сіти правили Галактикою протягом 23 років, що значно менше за мрії Сідіуса про десятитисячолітню Імперію, поки не були знищені спокутаним Енакіном Скайвокером - Дартом Вейдером, який приніс себе в жертву, щоб вбити Палпатіна під час битви при Ендорі, таким чином, закінчивши Правило двох та існування сітів і приносячи баланс у Силу[3].

Появи

Посилання

  1. 1,0 1,1 Зоряні війни. Епізод III: Помста сітів
  2. Зоряні війни. Епізод I: Прихована загроза
  3. Зоряні війни. Епізод VI: Повернення джедая
Історія сітів
Столітня темрява · Війна сітів · Імперія сітів
Велика різанина на Малакорі · Ера сітів · Битва при Такодані
Джедайсько–сітська війна (Битва за Корусант · Звільнення Корусанту) · Правило двох
Війни клонів · Галактична Імперія (Винищення джедаїв · Галактична громадянська війна)
Редагувати шаблон