FANDOM

«Я боюся, що наш пухнастий супутник збирається зробити щось нерозсудливе.»
C-3PO, до Леї Орґани (джерело)

Паплу був чоловіком-евоком з Племені Яскравого Дерева на лісовому місяці Ендора. Під час Битви за Ендор, Паплу допоміг бойовій команді повстанців, якою керував Ган Соло, у знищенні генератора, який давав енергію для щита Зірки Смерті II.

Біографія

Паплу жив у Селищі Яскравого Дерева на лісовому місяці Ендора під час Галактичної громадянської війни, та був досвідченим евоком-розвідником, як і його друзі Тібо та Вікет. Коли бойова команда повстанців, якою керував Ган Соло, прибула на місяць, щоб знищити генератор, який давав енергію для щита Зірки Смерті II, Паплу допоміг повстанцям у проникненні в будівлю генератора. Щоб зменшити кількість охорони біля заднього входу бункера, Паплу викрав швидкісний мотоцикл, який належав імперському солдату розвідки. Двоє з трьох солдатів поспішили за ним, тоді як тільки один солдат залишився позаду. Хоча повстанці спочатку були стурбовані тим, що дії Паплу можуть привернути небажану увагу, його дії дозволили повстанцям полонити решту штурмовиків та проникнути у будівлю. Хоча повстанці були узяті в полон, вони згодом змогли знищити генератор щита, давши флоту Альянсу гарну нагоду знищити Зірку Смерті на орбіті.

Створення персонажа

У Поверненні Джедая Паплу був зображений Кенні Бейкером, який також зображав R2-D2.