Фэндом

Зоряні Війни

Падме Амідала

287статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Обговорення0 Поделиться
Падме Амідала.png
Падме Амідала
Дата народження

46 ДБЯ

Місце народження

Набу

Дата смерті

19 ДБЯ

Місце смерті

Поліс Маса

Фізичні дані
Раса

Людина

Стать

Жіноча

Зріст

1.65 м

Колір волосся

Коричневе

Колір очей

Карі очі

Колір обличчя

Рожево-жовте

Хронологічна

та політична інформація

Падме Амідала — людинажінка, уроджена Падме Наберрі, відома як Її Королівська Величність, Королева Набу з 32 ДБЯ до 25 ДБЯ, Її Високоповажність, сенатор Падме Амідала з Набу з 25 ДБЯ сенатор від сектора Чоммелл. Дочка Руві і Джобал Наберрі, сестра Солі Наберрі. Була таємницею дружиною Енакіна Скайвокера. У них народилося двоє дітей: Люк і Лея, дві найбільш значущі фігури галактичної історії. Вона також була бабусею Джейсена, Джейни Енакіна Соло і Бена Скайвокера, прабабусею Алани, дочки Джейсена, і предком Кола і Кейда Скайвокерів.

Як Королева Набу, відстоювала права і свободи місцевих жителів, що зробило її найбільш шанованою політиком в Галактиці. Незважаючи на відносно коротке життя, вона зіграла важливу роль у політичних подіях напередодні Воєн Клонів (Амідала і інші сенатори були відповідальними за створення Альянсу Повстанців).

Наполеглива і наполеглива в досягненні своїх цілей, що володіє гордою і пристрасною натурою, не по роках глибоким і мудрим розумом, Падме Амідала все своє життя присвятила служінню народу Набу. Виконуючи священний обов'язок королеви, вона впевнено вела свою планету через всі численні випробування і труднощі. За часів, коли планета опинялася на межі війни, займаючи також і пост Сенатора Республіки, вона завжди намагалася керуватися здоровим глуздом і тверезим поглядом на ситуацію. Падме і деякі сенатори стали основоположниками Повстанського Альянсу.

Char stub.gif Це — стаття–заготова про персонажа. Ви можете допомогти Зорянi Вiйни Вiкi, розширивши її.
Зоряні Війни лого.jpg Зорянi Вiйни Вiкi має колекцію зображень, пов'язані з Падме Амідалою.

Випадкова вікі