FANDOM

Premium-Eras-canon
«Ти був чудовим учнем, Обі-Ване, і ти набагато розумніший, ніж я. Я передбачаю, ти станеш великим лицарем-джедаєм.»
— Квай-Ґон Джин (джерело)

Обі-Ван Кенобі, пізніше відомий як Бен Кенобі, — чутливий до Сили майстер-джедай, який служив Галактичній Республіці. Він був падаваном Квай-Ґона Джина, а потім, після його смерті, взяв в учні Енакіна Скайвокера. Після падіння Енакіна на темний бік став вчителем його сина — Люка Скайвокера.

У 32 ДБЯ Обі-Ван став першим джедаєм, який вперше приблизно за тисячу років завдав поразки сітам, перемігши Дарта Мола під час битви за Набу[3].

Був майстром третьої форми, Сорес, у бою на світлових мечах. Кенобі бився в званні вищого генерала-джедая на стороні Республіки протягом Війн клонів, заробивши прізвисько «посередник» («парламентер»). Обі-Ван особисто поклав край загрозі, яку представляв собою генерал Ґрівус. Кенобі був одним з останніх членів Вищої Ради джедаїв у часи занепаду Старої Республіки, а також одним з небагатьох джедаїв, які пережили Наказ 66. Після дуелі зі своїм колишнім учнем на Мустафарі Обі-Ван відправився у вигнання на Татуїн, щоб наглядати за підростаючим Люком Скайвокером.

У 0 ДБЯ він разом з Люком, Чубакою і Ганом Соло проник на Зірку Смерті, де вдруге бився з Дартом Вейдером. Через деякий час після початку дуелі Обі-Ван з нез'ясовних причин припинив бій, високо піднявши свій меч над головою, фактично підставляючись під удар колишнього учня. Після удару Вейдера Обі-Ван впав, і його тіло розчинилося у Силі[1].

Фізична смерть, однак, не призвела до повного зникнення Обі-Вана. Він згодом з'являвся Люку Скайвокеру в неясних видіннях і у вигляді голосу, а кілька разів навіть в зовнішності примари[4].

Появи

Посилання

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 1,8 1,9 Зоряні війни. Епізод IV: Нова надія
  2. 2,0 2,1 2,2 Зоряні війни. Епізод III: Помста сітів
  3. 3,0 3,1 3,2 3,3 Зоряні війни. Епізод I: Прихована загроза
  4. 4,0 4,1 Зоряні війни. Епізод V: Імперія завдає удару у відповідь