FANDOM

Обі-Ван.jpg
Обі-Ван Кенобі
Рідний світ

Корусант

Дата народження

57 ДБЯ

Місце народження

Стевджон

Дата смерті

0 ДБЯ

Місце смерті

Перша Зірка Смерті

Фізичні дані
Раса

Людина

Стать

Чоловік

Колір волосся
  • Русявий
Колір очей

Сіро-блакитні

Колір обличчя

Біжовий

Хронологічна

та політична інформація

Епоха
Приналежність
Відомі вчителі
Відомі учні

Обі-Ван Кенобі, пізніше відомий як Бен Кенобі - легендарний майстер-джедай, людина. Він був падаваном Квай-Гон Джина, а потім, після його смерті, взяв в учні Енакіна Скайвокера. Після падіння Енакіна на Темну сторону став вчителем його сина - Люка Скайуокера.

У 32 ДБЯ Обі-Ван став першим джедаєм, який вперше приблизно за тисячу років завдав поразки лорду ситів, перемігши Дарта Мола під час Другої битви за Тід.

Був майстром третьої форми, Сорес, в бою на світлових мечах. Кенобі бився в званні вищого генерала-джедая на стороні Галактичної Республіки протягом Воєн клонів, заробивши прізвисько «посередник» («парламентер»). Обі-Ван особисто поклав край загрозі, яку представляв собою генерал Грівус. Кенобі був одним з останніх членів Ради джедаїв у часи занепаду Старої Республіки, а також одним з небагатьох джедаїв, які пережили наказ 66. Після дуелі зі своїм колишнім учнем на Мустафар Обі-Ван відправився у вигнання на Татуїн, щоб наглядати за підростаючим Люком Скайуокером.

У 0 ДБЯ він разом з Люком, Чубаккою і Ханом Соло проник на Зірку Смерті I, де вдруге воював з Вейдером. Через деякий час після початку дуелі Обі-Ван з нез'ясовних причин припинив бій, високо піднявши свій меч над головою, фактично підставляючись під удар колишнього учня. Після удару Вейдера Обі-Ван впав, і його тіло розчинилося в Силі.

Фізична смерть, однак, не призвела до повного зникнення Обі-Вана. Він згодом з'являвся Люку Скайуокеру в неясних видіннях і у вигляді голосу, а кілька разів навіть в зовнішності примари.

Char stub.gif Це — стаття–заготова про персонажа. Ви можете допомогти Зорянi Вiйни Вiкi, розширивши її.
Зоряні Війни лого.jpg Зорянi Вiйни Вiкi має колекцію зображень, пов'язані з Обі-Ваном Кенобі.

Випадкова вікі