Фэндом

Зоряні Війни

Новий Орден джедаїв

287статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Обговорення0 Поделиться

«Не останній зі старих джедаїв, Люк. Перший з нових ».

- Обі-Ван Кенобі, звертаючись до Люку Скайуокеру

C49oS4k7Kkc.jpg

Новий Орден джедаїв був відродженою та реформованою організацією джедаїв, створеною після завершення Великого винищення джедаїв і падіння Галактичної Імперії. Орден, що складається з жменьки лицарів, повільно відновлювався під керівництвом Люка Скайвокера, сина колишнього джедая Енакіна Скайвокера.

Розвиваючись досить повільно, Орден довгі роки представляв собою групу чутливих до Сили істот з різним рівнем підготовки. Після того як першій спробі навчання нових лицарів завадив Відроджений Імператор, Люк Скайвокер заснував перший навчальний центр джедаїв, Праксеум джедаїв, на Явіні IV. Перша група складалася з 12 учнів. Надалі кількість членів Ордена почала збільшуватися, а сам Орден став важливою частиною Нової Республіки. У силу цих обставин джедаї часто піддавалися атакам з боку ворогів Нової Республіки, таких, як адмірал Натасія Даала, Відроджена Імперія або Друга Імперія. Члени Ордена брали участь у багатьох конфліктах в Галактиці, таких як: Криза Чорного флоту і Перше корелліанське повстання.

Участь джедаїв в житті Галактики досягло своєї кульмінації під час Юужань-Вонгської війни. Покликаний захищати Галактику від будь-якої загрози, Орден суворо критикувався громадянами Галактики і безліч разів був ними зраджений. За час війни чисельність джедаїв скоротилася майже вдвічі. Проте з цього нещадного конфлікту народився сильний централізований Орден джедаїв, який зберігав Галактику протягом десятиліть аж до Сітхсько-імперської війни. Ця війна зруйнувала Орден, а його членів зробила втікачами. Орден зміг відродитися лише в 138 ПБЯ.

Випадкова вікі