FANDOM

«Ми, істоти Галактики, у цілях утворення вільного союзу планет, затвердження правосуддя, сприяння загальному спокою і процвітанню та забезпечення свободи всім істотам засновуємо і утверджуємо Нову Республіку. Хай зірки тріумфують! Нехай планети торжествують! Хай живе Республіка! »

- Витяг з Декларації Нової Республіки

AcWnRwZcx-E.jpg

Нова Галактична Республіка - назва галактичної держави, утвореної Альянсом за відновлення Республіки взамін Галактичної Імперії після Битви при Ендорі.

Сформована в 5 ПБЯ після розпуску колишнього Альянсу вільних планет (створеного відразу після Битви при Ендорі в якості перехідної держави), вона стала основною владою у Галактиці. Нова Республіка повинна була стати продовженням вихідної Галактичної Республіки, яка до того часу отримала найменування Стара Республіка.

Нова Республіка була заснована на тих же принципах, що і стара Галактична Республіка тисячі поколінь тому: представницький парламентський орган управляє Галактикою на чесних і рівноправних умовах - але повинна була викорінити недоліки, що призвели до падіння Галактичної Республіки. Нову Республіку захищав Новий Орден джедаїв, створений Люком Скайвокером, також як колись Галактичну Республіку захищав старий Орден джедаїв.

Випадкова вікі