FANDOM

«Ми, істоти Галактики, у цілях утворення вільного союзу планет, затвердження правосуддя, сприяння загальному спокою і процвітанню та забезпечення свободи всім істотам засновуємо і утверджуємо Нову Республіку. Хай зірки тріумфують! Нехай планети торжествують! Хай живе Республіка! »

- Витяг з Декларації Нової Республіки

AcWnRwZcx-E

Нова Галактична Республіка - назва галактичної держави, утвореної Альянсом за відновлення Республіки взамін Галактичної Імперії після Битви при Ендорі.

Сформована в 5 ПБЯ після розпуску колишнього Альянсу вільних планет (створеного відразу після Битви при Ендорі в якості перехідної держави), вона стала основною владою у Галактиці. Нова Республіка повинна була стати продовженням вихідної Галактичної Республіки, яка до того часу отримала найменування Стара Республіка.

Нова Республіка була заснована на тих же принципах, що і стара Галактична Республіка тисячі поколінь тому: представницький парламентський орган управляє Галактикою на чесних і рівноправних умовах - але повинна була викорінити недоліки, що призвели до падіння Галактичної Республіки. Нову Республіку захищав Новий Орден джедаїв, створений Люком Скайвокером, також як колись Галактичну Республіку захищав старий Орден джедаїв.