FANDOM

Premium-Eras-canon
«Виконуйте Наказ 66.»
Шив Палпатін до численних солдат-клонів (джерело)

Наказ 66 — подія в кінці Війн клонів, під час якої солдати-клони Великої армії Республіки повернулись проти своїх командирів-джедаїв і вбили їх, що спричинило за собою знищення Ордена джедаїв. Подія сталася через Протокол 66, наказ, імплантований у клонів лордами сітів і каміноанськими вченими — творцями армії клонів. Протокол змушував клонів розглядати джедаїв, як загрозу. Протокол контролювався біо-чіпом, імплантованим у клонів під час їх створення. Також чіп відповідав за контроль над клонами і забезпечував їх повну покірність. Змова Дарта Сідіуса і графа Дуку мало не зірвалася, коли чіп, який належав клону CT-5385, спрацював завчасно. Однак всі, хто дізнався про змову, були вбиті.

В останні дні Війн клонів, після розкриття таємниці Дарта Сідіуса джедаям, Шив Палпатін віддав Наказ 66. По всій Галактиці клони почали вбивати джедаїв, більшість джедаїв загинула на полях битв у різних світах. Тим часом, звернений лицар-джедай Енакін Скайуокер, який став лордом сітів Дартом Вейдером, атакував Храм джедаїв на чолі 501-го легіону і перебив джедаїв, які перебували всередині. Хоча декільком джедаям, включаючи Обі-Вана Кенобі, Йоду і Калеба Дьюма, вдалося втекти, Наказ 66 поклав початок винищенню джедаїв, яке повністю завершилося лише через двадцять років після появи Галактичної Імперії.

Появи

Посилання

  1. 1,00 1,01 1,02 1,03 1,04 1,05 1,06 1,07 1,08 1,09 1,10 1,11 1,12 1,13 1,14 1,15 1,16 1,17 1,18 1,19 1,20 1,21 1,22 1,23 Зоряні війни. Епізод III: Помста сітів