FANDOM

«Виконуйте Наказ 66.»
Дарт Сідіус до численних солдат-клонів (джерело)

Наказ 66 — подія в кінці Війн клонів, під час якої солдати-клони Великої армії Республіки повернулись проти своїх командирів-джедаїв і вбили їх, що спричинило за собою знищення Ордена джедаїв. Подія сталася через Протокол 66, наказ, імплантований в клонів лордами сітів і каміноанськими вченими, творцями армії клонів. Протокол змушував клонів розглядати джедаїв, як загрозу. Протокол контролювався біо-чіпом, імплантованим в клонів під час їх створення. Також чіп відповідав за контроль над клонами і забезпечував їх повну покірність. Змова Дарта Сідіуса і графа Дуку мало не зірвалася, коли чіп, який належав клону CT-5385, спрацював завчасно. Однак всі, хто дізнався про змову, були вбиті.

В останні дні Війн клонів, після розкриття таємниці Дарта Сідіуса джедаям, Шив Палпатін віддав Наказ 66. По всій галактиці клони почали вбивати джедаїв, більшість джедаїв загинуло на полях битв в різних світах. Тим часом, павший лицар-джедай Енакін Скайуокер, який став лордом сітів Дартом Вейдером, атакував Храм джедаїв на чолі 501-го легіону і перебив джедаїв, які перебували всередині. Хоча ряду джедаїв, включаючи Обі-Вана Кенобі, Йоду і Калеба Дьюма, вдалося втекти, Наказ 66 поклав початок знищенню джедаїв, яке повністю завершилося лише двадцять років після появи Галактичної Імперії.

Появи