Фэндом

Зоряні Війни

ННДК/п

287статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Обговорення0 Поделиться

Надшвидкісний низьколетючий десантний корабель/піхотний, також відомий як Республіканська штурмова канонерка або Десантний корабельканонерка, яка використовувалася Великою армією Республіки під час Війн клонів. Основним завданням корабля була доставка солдатів, а також підтримка наземних військ Республіки і ведення повітряного бою проти сепаратистів. Після встановлення Галактичної Імперії, що залишилися в строю ННДК перейшли у відомство Імперського флоту.

Під час Галактичної громадянської війни, ННДК/п використовувались Альянсом за відновлення Республіки проти імперських гарнізонів.

Варіант цієї канонерки, ННДК/в, часто використовувався для перевезення одного AT-TE. Інша версія була змінена, щоб функціонувати в безповітряному просторі. Між першою битвою на Джеонозісі і битвою за Корусант, більшість канонерок ННДК/п не мали відмінного бокового монтажу турелі, щоб зробити більше місця для розсувних дверей. В кінці Війн клонів, однак, бічні башточки були знову введені практично у всіх діючих бойових канонерках.

Через роки після Війн клонів, інша модель низьковисотного транспорту, низьковисотний імперський транспорт, був використаний залишком Галактичної Імперії на чолі з гранд-моффом Лозеном Толраком на планеті Кашиїк.

Появи

Випадкова вікі