FANDOM

Premium-Eras-canon
«У всесвіті є речі, які є просто суто злими. Воїн не прагне зрозуміти їх, або з ними змиритися. Він прагне лише знищити їх.»
— Траун (джерело)

Мітт'рау'нуруодо, більш відомий як Траун, — чоловік-чисс, що служив у Імперському флоті і отримав звання гранд-адмірала в роки, що передували Галактичній громадянській війні. Вигнанець з Незвіданих Регіонів, Траун володів знаннями про цей невивчений регіон Галактики. Ці знання він розкрив імператору Шиву Палпатіну, зацікавленому в секретах Темного боку Сили, прихованих в Незвіданих Регіонах. У 2 ДБЯ Палпатін підвищив Трауна до гранд-адмірала, таким чином нагородивши чисса за його перемогу в конфлікті з бунтівниками в ході битви при Бетонні.

На Трауна, який командував Сьомим флотом, керівництво Галактичної Імперії поклало відповідальність за врегулювання виниклої в секторі Лотал ситуації з повстанням, що розросталося. Вірячи, що для перемоги над ворогами потрібно вивчити їх культуру, філософію і мистецтво, гранд-адмірал розробив стратегію зі знищення повстанців до того, як вони зможуть представляти реальну загрозу правлінню Імперії над Галактикою. Основні зусилля він направив на встановлення місця розташування їх бази.

В кінці Галактичної громадянської війни залишки Імперського флоту, які потерпіли нищівної поразки у фінальній битві проти Нової Республіки при Джакку, зважилися відправитися в Незвідані Регіони, щоб відновити свої сили. Знання Трауна про Незвідані Регіони були частково використані, щоб дістатися до регіону галактики, де уламок Імперії був реорганізований у Верховний Порядок.

Появи

Посилання

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 1,8 Зоряні війни: Повстанці