Фэндом

Зоряні Війни

Міралука

287статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Обговорення0 Поделиться
Legends
Вони стверджують, що бачить більше за нас. Розумієш, уся ця штука з Силою? Змушує мене нервувати." - Аттон Ренд.
Міралука — людиноподібна, чутлива до сили раса. Їх рідна мова міралукська, хоча деякі з представників, як Візас Марр та Темний Джедай Джерек, віддавали перевагу основі.

Вигляд

"Її вид не бачить так, як бачимо ми." - Крея

Miraluka KotORCG.jpg

Жінка Міралука

Міралука людиноподібна раса, що відрізняється від людей відсутністю очей, лишилась лише очна ямка. Через це сприймають навколишній світ крізь Силу. Цей зір настільки потужний, що подивившись на Джедая чи Сітха, Міралука бачить випромінення Сили від них. Потужність зв'язку Міралук з Силою залежить від індивіда.

Міралуки, як людиноподібна раса, можуть схрещуватись з людьми. До людей з міралукською кров'ю відносяться Крінда та Люс'єн Драай. Казали, що подібне схрещення може призвести до труднощів у нащадків.

Історія

Новим рідним світом для Міралук став Альферідіс після того, як їх рідний світ став непридатним для життя. Пізніше, Міралуки колонізували планету Катарр, яка була позбавлена усього живого Лордом Сітхів Дартом Ніхілусом, приблизно у 3952 ДБЯ, під час зібрання Джедаїв.

Випадкова вікі