Фэндом

Зоряні Війни

Морабанд

287статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Обговорення0 Поделиться
«Обачнимим ми повинні бути. Покинутою ця планета була давно, після багатьох воєн.»
Йода (джерело)

Морабанд, також Коррібанпланета Зовнішнього Кільця, древня батьківщина сітів. Пустельній і гірській світ був покинутий після багатьох стародавніх війн. Там розташовувалася Долина Темних лордів, заповнена гробницями древніх лордів сітів, таких як Дарт Бейн, творця Правила двох. Під час Війн клонів майстер-джедай Йода відправився на Морабанд в своєму духовному паломництві, пройшовши випробування духу і пізнавши міць Темного боку Сили.

Опис

Світ гір і червоних пісків, Морабанд був покинутий після руйнувань під час широко поширених численних воєн. Маючи розташовану на поверхні Долину Темних лордів, пустир заповнений гробницями древніх сітських лордів, серед яких і Дарт Бейн.

Історія

«Майстер Йода прибув на Морабанд, але чому, я не знаю. Ми, однак, використовуємо сильний зв'язок, який колись існував між вами і вашим майстром, щоб дозволити нам бачити речі, які в іншому випадку ми не могли.»
Дарт Сідіус до Дарта Тирануса (джерело)

Морабанд був рідним світом сітів. Він був залишеним занедбаним пустирем після багатьох воєн, хоча його існування ніколи не було забуто сітами. Дарт Бейн, який створив Правило двох, був останнім лордом сітів похованим в Долині Темних лордів до залишення планети. Під час Війн клонів, Йода був відправлений на Морабанд Жрицями Сили як частину свого шляху, щоб розкрити секрети безсмертя. Опинившись там, він зіткнувся з цілою низкою сітських духів, включаючи самого Дарта Бейна. Коли він наважився йти далі вглиб Долини Темних лордів, то зіткнувся з маренням, створеним Дартом Сідіусом, Темним лордом сітів, який намагався підкупити Йоду з метою отримання допомоги в перемозі у Війні клонів. Однак, цей задум провалився і Йода залишив Морабанд позаду.

Появи

Випадкова вікі