FANDOM

Another way
Тут має бути ще один вихід!
Цю статтю слід вікіфіювати, щоб привести у відповідність стилю, прийнятому у Зоряні війни вікі.
Будь ласка, дотримуйтесь вказівок за стилем керівництва та керівництва «Як редагувати статтю».
Дроїди також використовувалися в медицині.
Дроїд-хірург

Дроїд-хірург

Вони перевершували живих істот великим обсягом відомостей і нічого не забували, що робило їх дуже цінними. Меддроіди, як їх називали коротко, на додаток до вичерпним даними з хвороб, поранень і нездужання могли запам'ятовувати інформацію про сотні пацієнтів. За допомогою бази знань і датчиків медичні дроїди могли проаналізувати поранення або симптоми хвороби і автоматично визначити їх тяжкість, призначити ліки і вказати побічні ефекти. Відсутність емоцій у таких дроїдів одночасно було перевагою і недоліком: почуття не заважали виконанню завдання, але пацієнт відчував байдужість до нього з боку машини. Ці дроїди могли також самі проводити процедури та операції, використовуючи вбудовані інструменти. Насадки на маніпулятори часто легко мінялися, що дозволяло швидко переключатися з однієї області в іншу (наприклад, з нейрохірургії на педіатрію). Через високу вартість складних меддроідов деякі серії (наприклад, DD-13 або FX-7) мали спрощену конструкцію і часто використовувалися як асистенти. Вони мали самостійної функціональністю, але розроблялися для роботи спільно з більш складними моделями меддроідов.
Медичний ї протокольний дроїд

Зліва-дроїд-медсестра, Справа-протокольний дроїд

Droid-stub Це — стаття–заготова про дроїда. Ви можете допомогти Зорянi Вiйни Вiкi, розширивши її.

Випадкова вікі