Фэндом

Зоряні Війни

Мандалорські хрестоносці

287статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Обговорення0 Поделиться

Мандалорські хрестоносці — група мандалорських воїнів-володарів меча, які колись боролися проти джедаїв. Незважаючи на те, що вони відкинули насильницькі способи їх предків, пацифістські Нові мандалорці розмістили фреску із зображенням хрестоносців під час бою з джедаями нижче балкона тронної зали на зовнішній стороні Королівського палацу, який виходив на головну площу їхньої столиці — Сандарі, на планеті Мандалор. Подібний мурал одного хрестоносця, вирізаючого джедаїв і будучи обстріляним особою, володіючою бластерним пістолетом, знаходився в їдальні урядового комплексу на місяці Мандалора — Конкордії.

За лаштунками

Мурал із зображенням мандалорських хрестоносців вперше з'явився в «Мандалорській змові», дванадцятому епізоді другого сезону канонічного мультсеріалу «Зоряні війни: Війни клонів». Подібну фреску можна було пізніше побачили в «Прихованих мотивах», п'ятнадцятому епізоді п'ятого сезону «Воєн клонів». Хрестоносці були ідентифіковані тільки в «Прихованих мотивах», епізоді опублікованим під керівництвом StarWars.com, вслід за демонстрацією епізоду.

Появи

Іншими мовами

Випадкова вікі