FANDOM

«Громадянська війна знищила більшість людей Сатін, а значить і її огиду до насильства.»
Обі-Ван Кенобі до Енакіна Скайвокера (джерело)

Мандалорська громадянська війна ― конфлікт, який сталася на Мандалорі за багатьох років до Війн клонів. Зрештою, Нові мандалорці привесли до закінчення громадянської війни, на чолі з герцогинею Сатін Крайз в якості правителя Мандалора.

Історія

«Майстер Квай-Гон і я провели рік на Мандалорі, захищаючи герцогиню від повстанців, які погрожували її світу. Вони послали кілерів за нами. Ми завжди були на ходу, живучи пліч-о-пліч, ніколи не будучи впевненими, що наступний день принесе.»
Обі-Ван Кенобі (джерело)

За роки до початку Війн клонів, громадянська війна розгорнулася за контроль над пданетами Зовнішнього Кільця Мандалора. Багато мандалорців були вбиті під час конфлікту, що, в результаті, призвело до спустошення планети.

Під час війни майстер-джедай Квай-Ґон Джин і його падаван Обі-Ван Кенобі провели рік на Мандалорі, захищаючи герцогиню Сатін Крайз під час, лідера пацифістської режиму, відомого як Нові мандалорці. Повстанці намагалися вбити їх за допомогою мисливців за головами, змушуючи герцогиню і джедаїв бути постійно в русі. Час, проведений разом, змусив Крайз і Кенобі закохатися.

Наслідок

«Майстер Квай-Ґон і я провели рік на Мандалорі, захищаючи герцогиню від повстанців, які погрожували її світу. Вони послали кілерів за нами. Ми завжди були на ходу, живучи пліч-о-пліч, ніколи не будучи впевненими, що наступний день принесе.»
Обі-Ван Кенобі про Сатін Крайз (джерело)

Число загиблих під час війни стала основною причиною, чому Сатін Крайз мала огиду до насильства, пацифістську віру, яку вона зберегла до кінця свого життя. В кінці війни, Обі-Ван Кенобі вирішив повернутися до Ордену джедаїв, хоча йому довелося покинути Крайз через те, що вона попросила його. Герцогиня вийшла з укриття і почала відновлювати Мандалор, правлячи ним протягом багатьох років, в тому числі під час Війн клонів. Насильство в кінцевому підсумку охопило Мандалор ще раз, після того, як група воїнів, відома як Дозор смерті, заявила про себе вступивши в союз з лордом сітів, Дартом Тиранусом і Конфедерацією незалежних систем. Після провалу альянсу з Дуку, Дозор смерті потім спільно з Дартом Молом і Колективом тіней взяли під контроль Мандалор очолюваний пацифістським урядом Нових мандалорців. Крайз була убита повстанцями Дозору смерті в ході наступного конфлікту, що поклало край її пацифістському правлінню.

За лаштунками

Громадянська війна на Мандалорі вперше згадується в епізоді «Рейсі спокуси», другому сезоні телесеріалу «Зоряні війни: Війни клонів». 2015 року довідник «Енциклопедія. Зоряні війни» визначив конфлікт як Мандалорську громадянську війну. При цьому автори використовували подію, нерозривну з Легендами «Зоряних воєн», яка служила в якості окремого конфлікту під назвою Великої Війни кланів, події, під час якої Обі-Ван Кенобі і Сатін Крайз вперше зустрілися і закохалися.

Появи

Іншими мовами

Випадкова вікі