FANDOM

Манд'алор — титул, який вживався єдиним лідером мандолорського народу. Його Захисники встановили баланс контролю військового клану суспільства мандалорців. Пре Візсла, лідер мандалорців, відколовся від групи Дозору смерті та прийняв титул Манд'алора під час його перевороту на Мандалорі, рідній планеті мандалорців.

За лаштунками

«Пре Візсла — особа, яка намагається зберегти історичний Мандалор. Він є тим, хто зберігає свою історію, ідею Манд'алора, як єдиного лідера, і він хоче узурпувати владу Сатін. [...] Він є родовитим мандалорцем, принаймні, він переконав себе в тому, що він таким є.»
Дейв Філоні (джерело)

Титул Манд'алор вперше з'явився в «Сказаннях про джедаїв. Війна сітів 1: На краю буревію», перший номер в Легендах «Зоряних воєн»«Зоряні війни: Сказання про джедаїв. Війна сітів», серії коміксів, який був опублікований від Dark Horse Comics в 1995 році. Титул став канонічним, коли він був згаданий в фічуретці, яку було включено в «Зоряні війни: Війни клонів: Повний другий сезон», коробку-комплект доступну на Blu-Ray або DVD, який включав повний другий сезон «Війн клонів», який було випущено 26 жовтня 2010 року.

Появи

Випадкова вікі