Фэндом

Зоряні Війни

Малакорський храм сітів

287статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Обговорення0 Поделиться
«Місце поклоніння для деяких. Для інших, двигун руйнування.»
Дарт Мол (джерело)

Малакорський храм сітів був храмом храмом сітів, розташований на планеті Малакор.

Історія

«Мій учень активізує храм, або точніше, цю бойову станцію, яку я буду використовувати, щоб розповсюди помсту на всіх моїх ворогів!»
Дарт Мол до Асоки (джерело)

За тисячоліття до виникнення Галактичної Імперії, сіти побудували пірамідальний храм на суворому світі Малакорі. Пекельна машина в самому центрі храму сітів, суперзброя, що живилася від гігантського кайбер-кристалу, була здатною знищити життя. Джедаї незабаром зловили вітер плану сітів і почали напад на храм. Під час битви суперзброя вистрілила, убивши і перетворишви на камінь всіх комбатантів — джедаїв і сітів. Ця подія згодом стало відомою як Велика різанина на Малакорі.

За три роки до битви при Явині, храм відвідали лицар-джедай Кенан Джарус, його падаван Езра Бріджер та колишній джедай Асока Тано, коли вони шукали інформацію про те, як перемогти лорда сітів Дарта Вейдера і його інквізиторів. Перебуваючи там, вони зіткнулися з колишнім лордом сітів Дартом Молом, який також намагався знищити Вейдера. Мол і Езра співпрацювали разом, щоб увійти до храму, і в кінцевому рахунку витягнули голокрон сітів, який був необхідним, щоб активувати храм. Після розміщення голокрону на обеліску, Брідджер почув жіночий голос.

Появи

Випадкова вікі