FANDOM

Premium-Eras-canon
«Я — джедай, такий же, яким був мій батько.»
— Люк Скайвокер (джерело)

Люк Скайвокер — син лицаря-джедая Енакіна Скайвокера та сенатора з планети Набу Падме Амідали. Мав рідну сестру — Лею. Народився у 19 ДБЯ у Поліс-Маса. Брав участь у повстанні проти Імперії.

Біографія

Люк Скайвокер народився на Поліс-Масса разом зі своєю сестрою Леєю. Люк та Лея двійнята, але Люк старший, адже народився трохи раніше за Лею. Їх мати померла під час пологів. Майстер-джедай Йоди та Обі-Вана Кенобі сховали дітей, щоб захистити їх від щойно створеної Галактичної Iмперії та її Імператора Шива Палпатіна.

Лею відправили на Альдераан, де її вдочерив сенатор Бейл Орґана, та Лея стала принцесою, а Люка відправили на планету Татуїн, де він став фермером-збирачем води зі своїм дядьком Овеном та тіткою Беру. Обі-Ван відправився на Татуїн, щоб приглядати за Люком.

Через дев'ятнадцять років Люк живе на планеті Татуїн разом зі своїм дядьком Оуеном та тіткою Беру. Дядько та тітка приховали від нього правду про минуле його батька, розповівши Люкові, що його батько був пілотом вантажного зорельоту та вже давно помер. Люк робить перші кроки до своєї долі, коли зустрічається з двома дроїдами, C-3PO та R2-D2, яких було послано принцесою Леєю з таємним повідомленням до Обі-Вана Кенобі. Обі-Ван Кенобі, якого Люк знав під ім'ям "Бен Кенобі", розповідає йому що, його батько був лицарем-джедаєм, якого зрадив та вбив молодий джедай на ім'я Дарт Вейдер. Також Обі-Ван Кенобі передає Люкові світловий меч його батька. Обі-Ван пропонує Люку відправитися на Альдераан, але Люк відмовляє йому.

Люк змінює свою думку, коли дізнається, що його дядько та тітка було вбито імперськими штурмовиками. Вони наймають контробандистів Гана Соло та Чубакку та їх корабель «Тисячолітній сокіл» щоб відправитися на Альдераан. Прилетівши до пункту призначення вони дізнаються, що Альдераан було знищено за допомогою Зірки Смерті.

Люк, за допомогою Гана Соло, Чубакки та дроїдів C-3PO, R2-D2 звільняють принцесу Лею. Люк приєднюється до Альянсу повстанців та під час битви при Явіні знищує Зірку Смерті.

Три роки потому Люк був командиром Альянсу повстанців на планеті Хот. Його ледве не було вбито сніговою істотою вампа; він врятувався притягнувши до себе за допомогою Сили світловий меч. Люкові з'являється привид Обі-Вана Кенобі та говорить йому, щоб Люк летів на планету Даґоба, щоб закінчити навчання у майстра-джедая Йоди.

Люк командує ескадроном снігових спідерів прикриваючи евакуацію бази повстанців під час атаки сил Імперії. Після бою Люк залишає Хот та на власному іксокрилі та летить на Даґоба. Там він зустрічає Йоду та продовжує тренування.

Його тренування було перервано видінням про страждання його друзів. Незважаючі на попередження Обі-Вана та Йоди, він летить до Хмарового Міста щоб допомогти друзям. Там він зустрічається з Дартом Вейдером та б'ється з ним на світлових мечах. Дарт Вейдер відтяв Люкові долоню правої руки та після цього відкрив йому правду про те, що він є його батьком. Дарт Вейдер запропонував Люкові перейти на Темний бік Сили та керувати галактикою разом з ним. Але Люк відмовляється та стрибає у трубопровід. Його підбирає «Тисячолітній сокіл».

Рік потому Люк разом з Леєю, Лендо Калріссіаном та дроїдами C-3PO та R2-D2 відправляється на Татуїн, щоб врятувати Гана Соло з полону Джаби Хатта. Люк сам потрапляє у полон до Джаби, але йому вдається врятуватися завдяки R2-D2, та врятувати своїх друзів.

Люк повертається на Даґоба, щоб закінчити навчання у Йоди. Він питає у Йоди чи є правдою слова Дарта Вейдера про те, що він є його батьком. Йода підтверджує слова Вейдера. Привид Обі-Вана повідомляє Люку, що Лея — його сестра-близнюк. Обі-Ван каже Люку, що він не стане джедаєм доки не зустрінеться ще раз із своїм батьком.

Вирушивши разом з загоном повстанців на Ендор, Люк здається у полон імперським штурмовикам, знаючи що вони відведують його до Вейдера. Люка доставляють на нову недобудовану Зірку Смерті Дарт Вейдер веде Люка до імператора. Люк б'ється з Вейдером на світлових мечах. Під час бою, коли Люк відрубав Вейдеру долоню, імператор робить спробу схилити Люка до темного біку Сили, але це йому не вдається. Використовуючи Силу, імператор б'є Люка блискавками. В останню мить на допомогу Люку приходить Дарт Вейдер, який схопив імператора та кинув його у шахту реактора.

Смертельно поранений Дарт Вейдер просить Люка зняти з нього шолом, щоб подивитись на сина власними очима. Пізніше після перемоги повстанців та знищення Зірки Смерті, Люк на Ендорі бачить привиди Обі-Вана, Йоди та свого батька.

За лаштунками

Є головним героєм оригінальної трилогії Зоряних війн. Роль Люка Скайвокера у фільмах Зоряні війни. Епізод IV: Нова надія, Зоряні війни. Епізод V: Імперія завдає удару у відповідь, Зоряні війни. Епізод VI: Повернення джедая грав Марк Гемілл. У фільмі Зоряні війни. Епізод III: Помста сітів у якості новонародженого Люка Скайвокера було знято Ейдена Бартона.

Появи

Посилання

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 1,8 1,9 Зоряні війни. Епізод IV: Нова надія
  2. 2,0 2,1 Зоряні війни. Епізод III: Помста сітів
  3. 3,0 3,1 Зоряні війни. Епізод VIII: Останні джедаї
  4. 4,0 4,1 4,2 Зоряні війни. Епізод VII: Пробудження Сили
  5. 5,0 5,1 Зоряні війни. Епізод V: Імперія завдає удару у відповідь
  6. Зоряні війни. Епізод VI: Повернення джедая