Фэндом

Зоряні Війни

Лея Орґана

287статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Обговорення5 Поделиться
LeiaOrganaTFA.png
Лея Орґана
Рідний світ

Альдераан

Дата народження

19 ДБЯ

Місце народження

Поліс-Маса

Фізичні дані
Раса

Людина

Стать

Жіноча

Колір волосся

Каштановий

Колір очей

Коричневий

Колір обличчя

Бежевий

Хронологічна

та політична інформація

Приналежність
«Я воліла би бути монстром, який вірить в те, що б принести в жертву все, щоб зробити галактику краще, ніж бути кимось, хто сидить в стороні і дивиться, як ніби це не має будь-яких наслідків для них.»
— Принцеса Лея Орґана (джерело)

Лея Орґана (народилася як Лея Амідала Скайвокер) — сестра Люка Скайвокера, жила на Альдераані. Була дитиною Падме Амідали й Енакіна Скайвокера. Після народження її мати померла, а батько навіть не знав про її існування, перейшовши на темний бік Сили ще до того. Було прийняте рішення відвести її до Альдераану, де про неї будуть піклуватися сенатор від планети Бейл Орґана та його дружині Брезі. Через деякий час Лея стала сенатором від Альдераану. Вона брала участь у діяльності Альянсу повстанців. На одній із місій вона була схоплена Дартом Вейдером. Батько й доч розмовляли, навіть не здогадуючись свої кровні узи. Вейдер не зміг вижати із неї інформацію про плани Зірки Смерті, тому повстанку було кинуто до в'язниці. Перед цим вона встигла надіслати повідомлення магістрові-джедаю Обі-Вану Кенобі. Вона благала його допомогти їй та її батькові (мається на увазі Бейл Орґана). Також вона зховала плани Зірки Смерті у своєму дроїді. Щоб витягнути із принцеси інформацію про штаб повстанців, імперський моф Таркін наказав знищити її планету. Лея дала інформацію, але та виявилася неправдивою. Тоді Таркін надав наказ стратити сенатора. Але імперці не встигли цього зробити, бо Лею врятували Люк Скайвокер, Хан Соло, R2-D2, C-3PO та Чубака. Після цього Лея брала активну участь у житті Альянсу, а потім вийшла заміж за Хана Соло.

Появи

Випадкова вікі