FANDOM

«Корусант ... вся планета — одне велике місто.»
Рік Оліе (джерело)

Корусант, також відомий як Центр Імперії або Королева Ядра — сяюча планета, розташована в серці галактики, Корусант тисячоліттями був політичним центром Галактики, де приймалися найважливіші рішення, що зачіпають життя трильйонів. З точки зору міжзоряної історії за одним єдиним словом «Корусант» ховалося безперечне осереддя влади, сили, законності, історії та культури. У різні часи планета була столицею держав галактичного масштабу: Галактичної Республіки, Галактичної Імперії, Нової Республіки, центром окупації Юужань-Вонгів і Галактичного Альянсу.

Велика кількість торгових маршрутів Галактики: Перлеміанський торговий маршрут, Корелліанський шлях, Метеллосський торговий маршрут, Коросський магістральний шлях і Коридор Лейзер - проходять через Корусант, роблячи його найбагатшим світом в Галактиці. Не дивно, що планету, лежачу осторонь від географічного центру галактики, стали вважати центром з нульовими координатами (0,0,0).

Coruscant.jpg

Протягом правління Галактичної Республіки планета-місто була відома як Галактичне місто або Республіканське Місто, за часів Галактичної Імперії - як Імперське Місто або Корусант-Сіті (Coruscant City).

Опис

Свою назву «Корусант» планета отримала через постійну гру світла на поверхні при погляді з космосу, злегка приглушеного хмарами планетнтної атмосфери, що нагадує сяйво дорогоцінних каменів корусу, що видобуваються на Явіні. Величний силует Корусанту є вагомим символом влади і могутності, зосередженого у планеті-місті. За всю довгу галактичну історію Корусанту, поверхня планети була перетворена на суцільний міський пейзаж.

Якщо дивитися поверх хмар, Корусант здається спокійним і тихим, видніються лише верхівки найвищих будівель, що злітають в атмосферу на висоту до 6 кілометрів. Але під хмарами насправді ховається галактична столиця - густонаселений багаторівневий мегаполіс, що нагадує гравіровану металеау кулю.

Гігантські споруди за багато років розвитку промисловості і високих технологій покрили кожен квадратний метр поверхні, поховавши під собою будь-які природні ландшафти, включаючи гори і нині висохлі моря і океани, але залишки різних чудес природи збереглися. Гладкі транспарістілові споруди виростають поруч з більш старими дюракрітовими конструкціями, нові будинки будуються поверх старих, а фундаменти, деякі з яких важать мільярди тонн, йдуть глибоко в кору планети. Незважаючи на сучасний вигляд, багато корусантських споруд  стоять століттями. Дроїди-ремонтники упорядковують окремі поверхи, але тут же поруч панує розруха і запустіння. У цьому фepрокрітовому лабіринті, де знайти шлях до посадочної площадки - завдання не для слабкодухих, на сотнях поверхів мешкають мільярди жителів, в середньому від ста мільярдів до більш ніж одного трильйона залежно від епохи. Загальне населення Корусанту з усіма його припланетними житловими станціями та підземними містами становить 1000000000000 250000000000 жителів.

Верхній рівень

Coruscant view EII 1.jpg

Верхні будівлі та поверхи займають в основному під урядові та інші установи, а також пентхауси, що належать багатій еліті. Розташовані на верхніх рівнях Корусанту найбільш заможні жителі дихають газами найвищої якості очищення. Заселені ними будівлі регулярно скануються на наявність шкідливих домішок, а всі проблеми вирішуються командами дроїдів контролю якості. Усередині найвищих будівель величезна різниця температур і тиску між нижніми і верхніми поверхами створює незвичайні і непередбачувані мікрокліматичні умови.

Нижній рівень

Нижні рівні Корусанту або Нижнє місто — рівні під «поверхнею» Корусанту. Найвищим рівнем планети був 5127, який вважався найбільш пристойним. Найнижчий — рівень 1, визнаний непридатним для проживання. Вентиляційні шахти дозволяли безпосередньо проникнути вглиб Корусанту. На нижніх рівнях було відсутнє сонячне світло, навіть штучне було не скрізь.

Появи

Випадкова вікі