Фэндом

Зоряні Війни

Конфедерація незалежних систем

287статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Обговорення0 Поделиться
«Це честь стояти перед вами, бо ви представляєте свободу і майбутнє нашої галактики. Колись велика Республіка і Орден джедаїв стали жертвами своїх власних амбіцій, а Верховний Канцлер не більше ніж пішаком корпоративних монополій. Як люди ви закликали до змін, ви закликали керівництво, і я смиренно відповів на цей заклик. Разом ми кинули виклик системі. Ми попросили рівності. А як ми були зустріті? З війною! Джедайська секретна армія клонів була виявлена, і їх віроломство було набагато більше, ніж ми могли собі уявити! Незліченні живі істоти ― клони, створені джедаями ― були послані на смерть, в той час як ми жертвуємо в основному дроїдами. Наші солдати, які є з плоті і крові, є добровільними учасниками! Вони ваші батьки і сини, матері і дочки, які борються не тому, що вони були вирощені і призначені для цього, а тому, що вони знають в їх серцях, що вони борються за справедливу і благородну справу!»
— Звернення графа Дуку до сепаратистських сановників (джерело)

Конфедерація незалежних систем (КНС), також відома як Альянс сепаратистів або просто Сепаратисти ― частково визнаний уряд планетарних і секторних урядів, які оголосили про свою незалежність від Галактичної Республіки в результаті Набуанської кризи та відмовилися підкорятися надмірному оподаткуванню та корупції, які заважали їм, наслідком чого стала розкольна криза і масове військове будівництво напередодні війни за таємної підтримки з боку деяких галактичних мега-корпорацій.

Наступні три роки бачили Війни клонів по всій галактиці з сепаратистами, які намагалися швидко поставити Республіку на коліна. Але війна була лише хитрощами ― Верховний Канцлер Республіки Палпатін, який був лордом сітів під ім'ям Дарта Сідіуса, якому служив Глава держави Дуку. Ближче до кінця конфлікту, Конфедерація зазнала ряд великих поразок під час облоги Зовнішнього Кільця з наближенням кінця війни. Уже зі смертю Дуку, його рада виконувала обов'язки на Мустафарі, армія дроїдів припинила роботу, організація швидко впала, у той час, як війна підійшла до кінця. Після закінчення військових дій, торговельні групи, які надавали підтримку справі, були націоналізовані, і більшість з решти зоряних систем повернулися державі-наступнику Республіки ― Галактичній Імперіії, добровільно або під загрозою.

Появи

Випадкова вікі