FANDOM

Quigonheadshot
Квай-Ґон Джин
Дата народження

92 ДБЯ

Дата смерті

32 ДБЯ

Місце смерті

Набу

Фізичні дані
Раса

Людина

Стать

Чоловік

Колір волосся

Русявий

Колір очей

Синій

Колір обличчя

Біжовий

Хронологічна

та політична інформація

Епоха
Приналежність
Відомі вчителі
Відомі учні

Квай-Ґон Джин (англ. Qui-Gon Jinn, 92 ДБЯ32 ДБЯ) — майстер-джедай, поважав індивідуальність і поєднував в собі різні сторони характеру. Був падаваном графа Дуку і наставником Обі-Вана Кенобі. Джинн часто конфліктував з Радою джедаїв. Він був глибоко просякнутий життєвою Силою, яка внесла свій внесок у його часті поїздки, де він часто приймав сторону пригноблених і допомагав «жалюгідним формам життя». Незважаючи на його опозицію Раді, багато джедаї вважали його дуже мудрим і розумним, співчутливо ставилися до його поглядів (які іноді збігалися з поглядами графа Дуку, його колишнього вчителя). Основною особливістю поглядів майстра-джедая було те, що він проповідував Живу Силу. На відміну від Ради, який вважав, що Сила була присутня тільки в живих істот, Квай-Гон вірив, що Сила насичувала і рослини, а також і неживі форми.

Загинув у 32 ДБЯ на Набу від руки Дарта Мола.

Char stub Це — стаття–заготова про персонажа. Ви можете допомогти Зорянi Вiйни Вiкi, розширивши її.

За лаштунками

У фільмі «Прихована загроза» Квай-Ґона Джина зіграв Ліам Нісон.

Джерела

Зоряні Війни лого Зорянi Вiйни Вiкi має колекцію зображень, пов'язані з Квай-Гон Джином.

Випадкова вікі