FANDOM

Premium-Eras-canon
«Завжди є надія, мій друг, хоча вона часто приходить у формі, яку не шукають. Ключ — це знання, як її побачити і скористатися цією можливістю.»
— Квай-Ґон Джин до Йоди (джерело)

Квай-Ґон Джинмайстер-джедай, який жив протягом останніх днів існування Галактичної Республіки. Був падаваном графа Дуку і наставником Обі-Вана Кенобі. Джин часто конфліктував з Вищою Радою джедаїв. Він був глибоко просякнутий життєвою Силою, яка внесла свій внесок у його часті поїздки, де він часто приймав сторону пригноблених і допомагав «жалюгідним формам життя». Незважаючи на його опозицію Раді, багато джедаї вважали його дуже мудрим і розумним, співчутливо ставилися до його поглядів (які іноді збігалися з поглядами графа Дуку, його колишнього вчителя). Основною особливістю поглядів майстра-джедая було те, що він проповідував Живу Силу. На відміну від Ради, який вважав, що Сила була присутня тільки в живих істот, Квай-Ґон вірив, що Сила насичувала і рослини, а також і неживі форми.

Загинув у 32 ДБЯ на Набу від руки Дарта Мола[1].

За лаштунками

У фільмі «Зоряні війни. Епізод I: Прихована загроза» Квай-Ґона Джина зіграв Ліам Нісон.

Появи

Джерела

Посилання

  1. 1,00 1,01 1,02 1,03 1,04 1,05 1,06 1,07 1,08 1,09 1,10 Зоряні війни. Епізод I: Прихована загроза
  2. Зоряні війни. Епізод II: Атака клонів
  3. Зоряні війни: Війни клонів