FANDOM

Premium-Eras-canon
Cassian Andor Fathead
Касіан Джерон Андор
Рідний світ

Фест

Дата народження

26 ДБЯ

Дата смерті

0 ДБЯ[1]

Місце смерті

Скариф[1]

Фізичні дані
Раса

Людина[1]

Стать

Чоловіча[1]

Колір волосся

Чорний[1]

Колір очей

Коричневий[1]

Хронологічна та політична інформація
Приналежність
«Береш участь в Повстанні — значить їм живеш. Для багатьох з нас це все життя. Я воюю з дитинства, з шестирічного віку.»
— Касіан Андор до Джин Ерсо (джерело)

Касіан Джерон Андор, також відомий під іменами Віллікс, Еейч, Джорес Сворд, і позивним Фалкрам, — чоловік, людина, який служив в якості солдата, пілота і офіцера розвідки Альянсу за відновлення Республіки в період Галактичної громадянської війни. Андор приєднався до місії повстанців з крадіжки креслень першої Зірки Смертісуперзброї, створеної Галактичною Імперією.

Особистість та риси характеру

Касіан Андор був людиною чоловічої статі з темно-русявим волоссям і карими очима. Він був ідейним, непохитним і практично завжди діючим за статутом офіцером розвідки з багатим послужним списком. Андор часто був стриманий і не висловлював вголос своїх думок — ці риси він придбав завдяки своєму значному бойовому досвіду. Хоча Касіан воював на стороні Альянсу повстанців, він був загартований війною і не боявся здійснювати морально сумнівні вчинки, коли цього вимагала обстановка або був наказ командування. Між тим, Андор відчував каяття і жалкував про деяких з них, наприклад, про вбивство Тивіка під час місії в Кільці Кафрени[1].

За лаштунками

Касіан Андор, роль якого виконав актор Дієго Луна, персонаж фільму серії «Зоряні війни: Антологія» — «Бунтар Один. Зоряні війни. Історія». Участь Луни в фільмі було розкрито 15 серпня 2015 року. Тоді ж було опубліковано і перша фотографія його персонажа. Після цього персонаж з'явився в першому трейлері фільму, що вийшов 7 квітня 2016 року. Ім'я персонажа було розкрито в прев'ю до книги «Зоряні війни: Бунтар Один». Повний ілюстрований довідник», розміщеного в каталозі видавництва Edelweiss 17 травня 2016 року.

Появи

Посилання

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 1,8 Бунтар Один. Зоряні війни: Історія