Фэндом

Зоряні Війни

Касіан Джерон Ендор

287статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Обговорення0 Поделиться
Cassian Andor Fathead.png
Касіан Джерон Ендор
Рідний світ

Фест

Дата народження

26 ДБЯ

Дата смерті

0 ДБЯ

Місце смерті

Скаріф

Фізичні дані
Раса

Людина

Стать

Чоловіча

Колір волосся

Чорний

Колір очей

Коричневий

Колір обличчя

Світлий

Хронологічна

та політична інформація

Приналежність
«Береш участь в Повстанні — значить їм живеш. Для багатьох з нас це все життя. Я воюю з дитинства, з шестирічного віку.»
— Касіян Ендор до Джин Ерсо (джерело)

Касіян Джерон Ендор, також відомий під іменами Віллікс, Еейч, Джорес Сворд, і позивним Фалкрам — чоловік, людина, який служив в якості солдата, пілота і офіцера розвідки Альянсу за відновлення Республіки в період Галактичної громадянської війни. Ендор приєднався до місії повстанців з крадіжки креслень першої Зірки Смерті — суперзброї, створеної Галактичною Імперією.

Особистість та риси характеру

Касіян Ендор був людиною чоловічої статі з темно-русявим волоссям і карими очима. Він був ідейним, непохитним і практично завжди діючим за статутом офіцером розвідки з багатим послужним списком. Ендор часто був стриманий і не висловлював вголос своїх думок — ці риси він придбав завдяки своєму значному бойовому досвіду. Хоча Касіян воював на стороні Альянсу повстанців, він був загартований війною і не боявся здійснювати морально сумнівні вчинки, коли цього вимагала обстановка або був наказ командування. Між тим, Ендор відчував каяття і жалкував про деяких з них, наприклад, про вбивство Тивіка під час місії на Кафрені.

За лаштунками

Касіян Ендор, роль якого виконав актор Дієго Луна, персонаж фільму серії «Зоряні війни: Антологія» — «Бунтар Один. Зоряні війни. Історія». Участь Луни в фільмі було розкрито 15 серпня 2015 року. Тоді ж було опубліковано і перша фотографія його персонажа. Після цього персонаж з'явився в першому трейлері фільму, що вийшов 7 квітня 2016 року. Ім'я персонажа було розкрито в прев'ю до книги «Зоряні війни: Бунтар Один». Повний ілюстрований довідник», розміщеного в каталозі видавництва Edelweiss 17 травня 2016 року.

Появи

Випадкова вікі