FANDOM

Kylo Ren
Кайло Рен
Рідний світ

Чандріла

Дата народження

5 ПБЯ

Фізичні дані
Раса

Людина

Стать

Чоловіча

Колір волосся

Чорний

Колір очей

Коричневий

Колір обличчя

Світлий

Хронологічна

та політична інформація

Приналежність
Відомі вчителі
«Пробач мене. Я знову його відчув... потяг Світла. Верховний Лідер... Він все бачить. Направ же мене, покажи силу Темряви, і тоді я змету всі перепони. Направ свого онука, і я закінчу те, що ти почав.»
— Кайло Рен до маски Дарта Вейдера (джерело)

Кайло Рен — людина, чоловік, чутливий до Сили воїн, який проходив навчання джедаїв під керівництвом свого дядька, майстра-джедая Люка Скайвокера, до переходу на Темний бік Сили. Він звів нанівець намагання Скайвокера відновити Орден джедаїв і став учнем Верховного Лідера Сноука. Рен з'явився на світ після битви при Ендорі від союзу принцеси Леї Орґани і генерала Гана Соло, отримавши при народженні ім'я Бен Соло. Шлюбний союз Гана та Леї складався непросто, в зв'язку з чим у Бена розвинулося почуття покинутості й самотності. Цим скористався Верховний Лідер, щоб спокусити його перейти на Темний бік Сили. Хоча Орґана сподівалася, що навчання у Скайвокера допоможе її синові, в результаті той не зміг уникнути падіння, знищив своїх джедаїв-однокурсників і став одним з Лицарів Рен, заробивши серед служителів Верховного Порядку прізвисько «Вбивця джедаїв». Він обожнював свого діда, лорда сітів Дарта Вейдера, і сподівався закінчити те, що той почав — знищення джедаїв. На службі Верховного Порядку Рен демонстрував свою містичну силу і при тому здійснював командування військами Верховного Порядку, що призвело до конкуренції і конфронтації між Реном та офіцерами Верховного Порядку, такими як генерал Армітідж Гакс, який командував базою «Старкілер».

Після падіння Рена Скайвокер пішов у вигнання, щоб знайти Перший храм джедаїв. Кілька років потому Верховний Порядок зміг розшукати в архівах Галактичної Імперії частину мапи, яка в кінцевому підсумку вела на Еч-то, де знаходився храм. Також Порядку стало відомо, що Лор Сан Тека, член Культу Сили, був на планеті Джакку і володів потрібним фрагментом. Рен наказав військам Верховного Порядку знайти мапу. Тим часом, мапа потрапила в руки Опору, невеликій військовій формації, опозиційної до Верховного Порядку, чий лідер Лея Орґана сподівалася знайти свого брата-близнюка, щоб повернути його до боротьби з темним боком. Рен полював за маплю по всій галактиці і врешті-решт дізнався, що вона у дроїда BB-8, який в той момент був у руках Соло. Рен розшукав втікачів на Такодані, виявивши при цьому Рей, чутливу до Сили дівчину, яка бачила мапу і допомагала BB-8. Рен привіз Рей на базу «Старкілер» і спробував дослідити її пам'ять, щоб дістати інформацію про мапу, однак дівчина чинила опір і в кінці кінців втекла. Збройні сили Опору незабаром атакували суперзброю бази «Старкілер», щоб знищити її. Під час бою Рен зіткнувся з Соло. Він убив свого батька, сподіваючись викорінити в собі прагнення до світла, з яким боровся. Поки база «Старкілер» перебувала в облозі, Рен вистежив Рей і штурмовика-перебіжчика Фінна в лісі. Кайло взяв участь в поєдинку на світлових мечах і завдав поразки Фіннові, проте пізніше Рей змогла його перемогти, кілька разів поранивши його. У міру того, як база «Старкілер» почала руйнуватися від вибуху паливних елементів, Верховний Лідер наказав генералу Гакса розшукати і доставити Рена до нього, щоб завершити його навчання.

Появи