FANDOM

Premium-Eras-canon
«Генерале, ви це бачите?»
— Кайдел Ко Коннікс до Леї Орґани під час битви при базі «Старкілер» (джерело)

Кайдел Ко Коннікслюдина жіночої статі, яка жила в епоху Нової Республіки, а також подальшої війни між Верховним Порядком та Опором. Народившись на Дулатії, Коннікс в кінцевому підсумку приєдналася до Опору — воєнізованої організації, яка виступала проти Верховного Порядку, і стала працювати в штаб-квартирі на Ді'Куарі до 34 ПБЯ. Служивши під командуванням генерала Леї Орґани, ветерана Альянсу повстанців та лідера Опору, Коннікс працювала контролером операцій у Командуванні флоту, координуючи зв'язки між пілотами зоряних винищувачів T-70 «X-wing» та їх командерами[1].

Служба Коннікс в якості контролера операцій призвела до її просування до звання лейтенанта після перемоги Опору в битві при базі «Старкілер». Очікуючи на репресивні удари Верховного Порядку проти Опору, Коннікс було доручено контролювати евакуацію бази Ді'Куар. Її обов'язком було встановлювати пріоритети поставок та забезпечувати організований відступ. Вона ледве врятувалася з планети на шатлі безпосередньо перед зруйнуванням бази, актом, що здійснювався облоговим дредноутом типу «Мандатор IV» флоту Верховного Порядку «Фулмінатрікс», що належить військовому флоту першого замовлення. Потім вона відновила свої обов'язки як офіцер датчиків на борту зоряного крейсера MC85 «Раддус», а також зберегла своє нове звання.

Під час нападу на флот Опору Верховним Порядком, Коннікс була однією з декількох офіцерів Опору, які підтримали заколот капітана По Демерона проти віце-адмірала Емілін Голдо. Проте їхні зусилля зі збереження містку в кінцевому підсумку зазнали невдачі. Демерон був оглушений особисто Орґаною, змусивши Коннікс та інших заколотників здатися. Незважаючи на свої дії на «Раддусі», Коннікс і Демерон залишалися на службі Опору під час битви на Крейті. Вони були серед небагатьох людей, що залишилися в живих і які втекли від сил Верховного Порядку на борту легкого вантажного корабля YT-1300 «Тисячолітній сокіл»[2].

Появи

Посилання

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 Зоряні війни. Епізод VII: Пробудження Сили
  2. 2,0 2,1 Зоряні війни. Епізод VIII: Останні джедаї