FANDOM

Premium-Eras-canon
Connix TLJ
Кайдел Ко Конікс
Рідний світ

Дулатія

Фізичні дані
Раса

Людина[1]

Стать

Жіноча[1]

Колір волосся

Блонд[1]

Колір очей

Коричневий[1]

Колір шкіри

Світлий[1]

Хронологічна та політична інформація
Приналежність
«Генерале, ви це бачите?»
— Кайдел Ко Конікс до Леї Орґани під час битви при базі «Старкілер» (джерело)

Кайдел Ко Конікслюдина жіночої статі, яка жила в епоху Нової Республіки, а також подальшої війни між Верховним Порядком та Опором. Народившись на Дулатії, Конікс в кінцевому підсумку приєдналася до Опору — воєнізованої організації, яка виступала проти Верховного Порядку, і була розміщена в штаб-квартирі на Ді'Куарі до 34 ПБЯ. Служивши під командуванням генерала Леї Орґани, ветерана Альянсу повстанців та лідера Опору, Конікс працювала контролером операцій у Командуванні флоту, координуючи зв'язки між пілотами зоряних винищувачів T-70 «X-wing» та їх командерами.

Служба Конікс в якості контролера операцій призвела до її просування до звання лейтенанта після перемоги Опору в битві при базі «Старкілер». Очікуючи на репресивні удари Верховного Порядку проти Опору, Конікс було доручено контролювати евакуацію бази Ді'Куар. Її обов'язком було встановлювати пріоритети поставок та забезпечувати організований відступ. Вона ледве врятувалася з планети на шатлі безпосередньо перед зруйнуванням бази, актом, що здійснювався облоговим дредноутом типу «Мандатор IV» флоту Верховного Порядку «Фулмінатрікс», що належить військовому флоту першого замовлення. Потім вона відновила свої обов'язки як офіцер датчиків на борту зоряного крейсера MC85 «Раддус», а також зберегла своє нове звання.

Під час нападу на флот Опору Верховним Порядком, Конікс була однією з декількох офіцерів Опору, які підтримали заколот капітана По Демерона проти віце-адмірала Емілін Голдо. Проте їхні зусилля зі збереження містку в кінцевому підсумку зазнали невдачі. Демерон був оглушений особисто Орґаною, змусивши Конікс та інших заколотників здатися. Незважаючи на свої дії на «Раддусі», Конікс і Демерон залишалися на службі Опору під час битви на Крейті. Вони були серед небагатьох людей, що залишилися в живих і які втекли від сил Верховного Порядку на борту легкого вантажного корабля YT-1300 «Тисячолітній сокіл».

Появи

Посилання

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 Зоряні війни. Епізод VII: Пробудження Сили