Fandom

Зоряні Війни

Йарна д'ал' Ґарґан

287статей у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
Yarna D'al' Gargan.jpg
Йарна д'ал' Ґарґан
Рідний світ

Аскадж

Фізичні дані
Раса

Аскаджійка

Стать

Жіноча

Зріст
Колір волосся

Коричневе

Колір обличчя

Жовто-рожевий

Хронологічна

та політична інформація

Приналежність

Джаба Хат

«У палаці Джаби мої товаришкі-танцівниці дали мені призвисько «Уродка». А насправді ім’я моє, Йарна, означає «прекрасна».»
— Йарна дає інтерв’ю кореспонденту з Нової республіки (джерело)

Йарна д'ал' Ґарґан - аскаджійка, певний час була рабинею Джаби Хата.

Біографія

Раннє життя

Йарна народилася дочкою одного із аскаджійських вождів племені. Вона з дитинства вчилася танцювати і стала однією із кращих аскаджійських танцівниць. Потім вона вийшла заміж за Наутаґа д'ал' Ґарґан. В них народилося чотири дитини. Її вміння танцювати було настільки великим, що вона навіть виграла найбільший аскаджійський конкурс. Та щастя було недовгим... Її та всю її сім’ю викрали работорговці по наказу Джаби Десійліджіка Тіуре. Під час викрадення вони розбили череп одному з її дітей.

У Джаби

«Це боляче. Я навчилася не показувати цього, віддаватися танцю та не слухати цей сміх... більшою частиною. Але це боляче. Я така, якою народжена бути! Чому усі повинні судити один одного, чому вони повинні витріщатися, висміювати, говорити жорстокості?»
— Йарна - Доаліну (джерело)

Йарну та д'ал' Ґарґанів привезли до Палацу Джаби. Там Джаба повідомив їм, що вони тепер його раби. Наутаґ зказав, що його діти та дружина ніколи не будуть рабами. Хат лише розсміявся та згодував його свому ранкору. Дітей бідолашної жінки Джаба наказав тримати у своєму міському будинку. Злодій сказав Йарні, що якщо вона буде гарно йому служити (танцювати), то він не буде продавати тих трьох дітей, що залишилися живими. Аскаджійка була вимушена підписати із ним контракт.

Yarna sleep.jpg

Джаба часто змушував слуг спати у тронній залі.

Життя Йарни у палаці було нестерпним. Охорона давала їй образливі прізвиська: жирна, безглузда, товста. Джаба теж знущався з неї (не дивлячись на те, що вона була його улюбленою танцівницею), але не тому, що вважав її непривабливою, ні, тому, що він знав, що їй боляче це чути. Лише із небагатьма слугами Джаби вона зпогла наладити гарні стосунки. Серед них: кухар Порцелус, наглядач за "Бубо" Тесек. Інколи Джаба посилав за нею, коли не міг заснути. Тоді вона танцювала Танець піщаної хвилі. Це допомогало йому розслабитися після важкого дня. Окрім танців, Йарна відповідала за господарський персонал, а також виконувала роль "матері" для інших танцівниць.

Втеча

Звичайно ж, таке життя не могло продовжуватись вічно. Йарна вирішила втекти.

Передумови

У 4 ПБЯ танцівниця Ула відмовилась й надалі бути рабинею, та, коли Джаба вирішив її вкотре обійняти, дала відсіч. Розлючений хат згодував непокірну тві'лечку свому ранкору. Йарна, звичайно ж не могла нічого зробити, але все таки засмутилася. Коли знесилена аскаджійка поверталася до своєї кімнати, на неї напав анзат Денік Джеріко. Він лише загіпнотизувавав жінку, щоб її розповідь про зустріч з анзатом підняла у палаці паніку. Сама ж Йарна вважала, що її врятував один із охоронців (Ортаґ або Брок Стершер).

Зоряні Війни лого.jpg Зорянi Вiйни Вiкi має колекцію зображень, пов'язані з Йарною д'ал' Ґарґан.
Крімінальна імперія Джаби Десійліджіка Тіуре
Голова імперії:
Джаба Десійліджік Тіуре
Заступник:
Біб Фортуна
Група Макса Ребо:
Макс Ребо · Сі Снутлс · Друпі МакКул · Рапотваналантоні Тівтотолон · Лін Мі · Ґріата Джендованіан · Рістал Сент · Ак-рев · Умпес-стей · Додо Бодонавідо · Дж'юз'гнк Кчхллбркскстк Ет'нрмдндлкмтбркс
Інші музики та танцівниці:
Йарна д'ал' Ґарґан · Берквуайн Д'ен · Ула · Джес · Діва Шаліква
Охорона:
Доалін · Найзус Бек · Ортаґ · Тейм Дрен-герен · Барада · Бубоікулар · Кісаба · Фозек · Пегеті Рук · Нісед · Невідомий чоловік без сорочки · Невідомий віквай на скіфі · Невідомий чоловік у червоних штанях · Невідомий пілот-найманець · Брок Стершер · Ласе · Роґуа · Джобнук · Саґ · Ґене Ґліморт · Візем · Велкен Тезері · Ведеїн ·
Контрабандисти:
Ган Соло · Чубака · Йотс Орен
Мисливці за головами:
Боба Фет · Віґріев · Грідо · Дж'Квайл
редагувати шаблон

Появи

Випадкова вікі