FANDOM

Includes CC-BY-SA content from Wikimedia's Зоряні війни. Епізод VII: Пробудження Сили article (authors)
Зоряні війни 7

Зоряні війни: Пробудження Сили, також відомий як Зоряні війни. Епізод VII. Пробудження Сили) — американський фільм в жанрі епічної космічної опери режисера Дж. Дж. Абрамса. Це сьомий фільм епізодичної кіносерії «Зоряних війн», у якому знялися Джон Боєга, Дейзі Рідлі, Адам Драйвер, Оскар Айзек, Енді Серкіс, Домналл Глісон і Макс фон Сюдов, а також Гаррісон Форд, Керрі Фішер, Марк Гемілл, Ентоні Денієлс, Пітер Мейг'ю і Кенні Бейкер повернулися до своїх ролей з минулих фільмів. Історія розгортається приблизно через 30 років після подій «Повернення джедая» (1983).

«Пробудження Сили» є першим фільмом третьої трилогії «Зоряних війн», анонсованої після того, як The Walt Disney Company придбала Lucasfilm у жовтні 2012 року. Продюсюванням займались Абрамс, його давній співробітник Браян Бьорк і голова Lucasfilm Кетлін Кеннеді. Абрамс знімав фільм за сценарієм, який він написав разом з Лоуренсом Кезданом, співавтором оригінальної трилогії фільмів «Імперія завдає удару у відповідь» та «Повернення джедая». Абрамс і Кездан переписали первісний сценарій Майкла Арндта, який також написав зав'язку історії. Джон Вільямс повернувся до написання музики, а творець «Зоряних війн» Джордж Лукас виступив творчим консультантом.

Продюсюванням «Пробудження Сили» займались Walt Disney Pictures, Lucasfilm і Bad Robot Production Дж. Дж. Абрамса, а розповсюдженням —Walt Disney Studios Motion Pictures. Друга знімальна команда почала зйомки у квітні 2014 року в Абу-Дабі та Ісландії, а основні зйомки пройшли між травнем і листопадом 2014 року в Абу-Дабі, Ірландії та на студії Пайнвуд в Англії. «Пробудження Сили» вийшло 2015 року, після більше десяти років з прем'єри попереднього фільма «Зоряних війн», «Епізода III: Помсти ситхів».

Джерело

Зоряні війни: Пробудження Сили

Випадкова вікі