Фэндом

Зоряні Війни

Зоряні війни. Епізод III: Помста сітів

Перенаправлено з Зоряні війни. Епізод III: Помста ситів

255статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Обговорення0 Поделиться
Зоряні війни. Епізод III: Помста сітів
Епізод III плакат.jpg
Назва фільму Зоряні війни. Епізод III:
Помста ситхів
Оригінальна назва Star Wars Episode II: Revenge of the sith
Режисер(и) Джордж Лукас
Продюсер(и) Рік Маккаллум
Автор(и) сценарію Джордж Лукас
У головних ролях Хайден Хрістенсен

Еван Макгрегор
Наталі Портман
Семюель Л. Джексон
Крістофер Лі Ентоні Деніелс
Кенні Бейкер

Композитор Джон Вільямс
Дистриб'ютор 20th Century Fox
Дата виходу 16 травня 2002
Тривалість 146 хвилини
IMDB tt0121766
Час дії 19 рокiв до подій
«Зоряні війни. Епізод IV: Нова надія
Попередній «Зоряні війни. Епізод II: Атака клонів»
Наступний «Зоряні війни. Епізод IV: Нова надія»

«Зоряні війни. Епізод III. Помста Ситів» (англ. Star Wars Episode III: Revenge of the Sith) — науково-фентезійний фільм, знятий Джорджом Лукасом, шостий за роком випуску, але хронологічно третій фільм кіносаги «Зоряні війни». Прем'єра відбулася 19 травня 2005 року.

Сюжет

Джедаї Обі-Ван Кенобі та Енакін Скайвокер прямують до корабля лідера сепаратистів генерала Грівуса, де в полоні перебуває канцлер Палпатін. Тут їм доводиться битися з графм Дуку, якого Енакін вбиває за наказом канцлера. Генерал Грівус тікає з пошкодженого корабля. Оскільки втеча з нього вже неможлива, то Енакіну доводиться садити його вручну, що в нього добре виходить і корабель сідає на Корусанті. Тут дружина Енакіна Падме Амідала сповіщає його, що вагітна. Тепер джедая починають переслідувати нічні жахи з її участю, такі ж як і перед смертю його матері Шмі. Обі-Ван говорить Скайвокеру, що Рада джедаїв хоче, щоб він шпигував за канцлером. Енакіну не подобається ця місія, адже він став приятелювати з Палпатіном. Той багато знає про Силу і розповів йому легенду про ситха, який міг відвертати смерть. Енакіна зацікавили ця історія і темний бік Сили.

Обі-Ван прибув на планету Утапау, де знайшов Грівуса і вбив. Енакін здогадався, що Палпатін і є Дарт Сідіус. Він розповів про це майстеру-джедаю Мейсу Вінду, і той прийшов до Палпатіна. Почався бій, у якому сит вбив всіх джедаїв окрім Мейса. Коли Вінду вже збирався вбити Сідіуса, Енакін, що прагнув навчитися в того темному боку Сили і не допустити смерті Падме, завадив йому, відрубавши руку. Лорд Сідіус завершив справу і скинув Вінду блискавками у вікно. Енакін приєднався до темного боку Сили і став учнем Сідіуса Дартом Вейдером. Палпатін дав новому учню завдання: вбити всіх джедаїв у Храмі і лідерів сепаратистів на Мустафарі, щоб не допустити заколоту джедаїв.

Вейдер разом із загоном клонів прибув у Храм, де знищив усіх джедаїв, і навіть малих юнглінгів. Після цього він сповістив Падме, що летить на Мустафар. Сідіус же віддав наказ виконати 66 наказ, після чого клони по всій галактиці вбили всіх джедаїв. Цього їм не вдалося вчинити лише з Кенобі на Утапау і з Йодою на Кашиику. З Кашиику Йоді допоміг втекти Чубака. Джедаї зустрілись на Корусанті, де сенатор Бейл Орґана допоміг їм потрапити у Храм. В цей час Палпатін повідомив сенат, що була розкрита зрада джедаїв і Галактична Республіка буде реорганізована у Імперію. У Храмі джедаї знайшли вбитих і відправили повідомленння, де повідомлялося, що всі вцілілі джедаї мають сховатися і не повертатися у Храм. Обі-Ван переглянув голографічний запис системи охорони і впевнився, що вбивцею був Енакін.

Кенобі прибув до Падме і сповістив про справи Енакіна, але вона відмовилась сказати, де він і полетіла на Мустафар. Обі-Ван же сховався у вантажному відділенні. На Мустафарі Енакін виконав наказ Палпатіна і зустрів дружину, але відчув присутність Обі-Вана. Він вирішив, що вона його зрадила і використав проти неї Силу, від чого Падме знепритомніла. Після цього Енакін почав битися з Обі-Ваном на світлових мечах. Кенобі позбавив свого учня ніг і руки, а також забрав його меч, залишивши помирати на березі лавової річки, де того охопив вогонь. У залі сенату Палпатін бився з Йодою і почав перемагати, але джедай втік з Орґаною. Після цього Сідіус прилетів на Мустафар, де наказав врятувати Вейдера.

Йода зустрів на Полісі Масса Обі-Вана. Тут Амідала народила сина Люка і доньку Лею, після чого померла. Тіло і кінцівки Вейдера замінили протезами та імплантантами, тепер він набув вигляду чорного сита Дарта Вейдера в масці. Палпатін повідомив його, що він у гніві вбив Падме. Вейдер закричав і знищив Силою дроїдів і механізми довкола себе. Його лють потішила Сідіуса. Амідалу поховали на планеті Набу. C-3PO Баіл Орґана наказав стерти пам'ять. Дітей Енакіна вирішили розділити і сховати. У Баіла Орґани на Альдераані вирішили залишити Лею. Люка відвезли до дядька Оуена на Татуїн.

Персонажі

Також другорядних персонажів зіграли діти Лукаса, постановник трюків Нік Гіллард (джедая Cіна Дралліга) і Джеремі Балок (Боба Фетт з оригінальної трилогії «Зоряних війн»).

Трейлери

Джерела

Зоряні Війни лого.jpg Зорянi Вiйни Вiкi має колекцію зображень, пов'язані з фільмом "Зоряні війни. Епізод III. Помста ситів".

Випадкова вікі