FANDOM

Another way.jpg
Тут має бути ще один вихід!
Цю статтю слід вікіфіювати, щоб привести у відповідність стилю, прийнятому у Зоряні війни вікі.
Будь ласка, дотримуйтесь вказівок за стилем керівництва та керівництва «Як редагувати статтю».
Ерла Фетт.JPG
Ерла Фетт
Рідний світ

Конкорд Даун

Дата народження

бл. 72 ДБЯ [1]

Місце народження

Конкорд Даун

Фізичні дані
Раса

Людина

Стать

Жіночий

Колір волосся

Світлий

Хронологічна

та політична інформація

Епоха

Схід Iмперії

Приналежність

Варта Смерті

Ерла Фетт була старша сестра знаменитого мисливця за головами і Мандалора Джанго Фетта, і єдина дочка батька свого підмайстра Захисника Конкорд Даун.

Біографія

Ерла Фетт і її мати.JPG

Народжена на планеті Конкорд Даун, Ерла провела свою молодість, живучи на садибі Феттів з її батьками та братом, Джанго. У 58 ДБЯ, коли їй було 14, Під час Мандалорскої громадянської війни боролася за мандалорців Правди, на чолі з Джастером Мерілом, і відкололася група, відома як Варта Смерті, На чолі з Тором Візла - поширились вони на Конкорд Даун. Коли вони почали полювання на членів мандалорців правди, то батько Ерли втік з програного бою, батько Ерли запропонував Мерілу і його людям притулок на своїй фермі. Однак Варта Смерті, відстежили їх на садибі і вбив Ерлу і батька Джанго. Коли вони звернули свою увагу на Джанго, Ерла стала свідком того що її мати стріляла і вбила одного з членів Варти Смерті з гвинтівки бластера. Хоча Джанго втік і був би пізніше врятований мандалорцями.

Таким чином, Ерла, як вважали, була вбита на Конкорд Даун разом з її батьками. Мабуть невідомо нікому, однак, вона була заручником їх. Вони розглядали її як приз. Перебуваючи під вартою, Ерлу вважали психічно неврівноваженою і було наказано відправити її в психіатричну лікарню на Корусканті.

У 19 ДБЯ, через три роки після смерті Джанго Фетта на битві при Джеонозисі, колишній джедай, що став Мандалорцем, Бардан Джасік, відвідав центр шукаючи сепаратистського ученого, доктора Оволот Утана. Під час свого першого візиту, Джасік пройшов клітку Ерли, почув слова, які нагадували Мандалорську мову. Пізніше, під час сепаратистськог вторгнення на Корусант, Кал Скірата і Джусік повернувся в центр, щоб звільнити Утана з його клітки і при цьому Бардан знову почув слова, які нагадували Мандо'а. Екс-джедай діяв імпульсивно і вирішив звільнити ув'язнену, і коли група була підхоплена Валоном Беєм який був на LAATі, Джусік показав, щоб вона є Ерлою Фетт, нібито покійної сестри Джанго. Ерла поїхала на Мандалор разом з Джусіком і рештою групи вигнанців Скірата, коли вони покинули Корусант після видачі наказу 66, поселившись у старому складському приміщенні.

На Куріморут, були зроблені спроби з регулювання ліків Ерли від режиму наведеного в психіатричному центрі, але дози були недостатніми і Ерла напала на Джусіка без будь-яких провокацій. Вислухавши розповідь Ерли та її наполягання, що вона все забула, Джусік запропонував використовувати Силу, щоб стерти пам'ять в неї про травматичну подію в обмін на служіння на Варті Смерті .

Персонаж

Після того як я була викрадена, після того як перестла бути кошмаром, я залишилася з ними. Я стала одним з них. Я залишилася. Я могла б втекти, але я залишилася. Ерла Фетт Бардану Джусіку

Ерла Фетт, після її захоплення Вартою Смерті, була ображена на її викрадачів, але виросла вихована ними. Замість того щоб намагатися уникнути їх, вона приєдналася до своєї справи як вбивця. Через Варту Смерті, вона дізналася, що її молодший брат Джанго вижив, але не рухалася, щоб возз'єднатися з ним. Під час свого арешту й ув'язнення в психіатричному центрі, в неї були спроби покінчити з собою, за провину вона готова брати участь в групі, яка вбила її сім'ю. Після того як вона була врятована Барданом Джусіком і повернута до мандалорців, її лікування було змінено, і поки вона була в безпеці, її спогади і почуття провини нахлинули, і вона напала на Джусіка. Пізніше, в момент ясності, Ерла просила Джусіка вбити її в спробі покінчитити зі злиднями, але він відмовився. Замість цього вона погодилася на компроміс, в якому бере участь Джусік стирання спогадів в обмін на служіння Варті Смерті.

Ерла говорила мовою Конкорд Даун, яка схожа на мандо'а.

За кулісами

Ерла Фетт вперше з'явився в коміксі Джанго Фетт: Відкриття сезону, але, названа сестра в спогадах. Більшість її передісторії, в тому числі її ім'я, було конкретизовано Кареном Тревісом в романах Наказ 66: Республіканський командос і Імперський командос:501.

Появи

Зоряні Війни лого.jpg Зорянi Вiйни Вiкi має колекцію зображень, пов'язані з Ерлой Фетт.

Примітки та посилання

  1. Imperial Commando: 501st

Випадкова вікі