FANDOM

Anakin Skywalker
Енакін Скайвокер
Рідний світ

Татуїн

Дата народження

41 ДБЯ

Дата смерті

4 ПБЯ

Місце смерті

Зірка Смерті II

Фізичні дані
Раса

Людина

Стать

Чоловік

Колір волосся
  • Блондин
  • Коричневе
  • Немає
Колір очей
  • Блакитний
  • Жовтий
Колір обличчя

Біжовий

Хронологічна

та політична інформація

Приналежність
Відомі вчителі
Відомі учні

Енакін Скайвокер , скорочено Ені — легендарний чуттєвий до Сили чоловік, який служив Галактичній Республіці як лицар-джедай, пізніше служив Галактичній Імперії та командував ії військами, як Лорд ситів Дарт Вейдер. Народжений Шмі Скайвокер, в юності став таємним чоловіком сенатора з Набу, Падме Амідали Наберрі. Він був батьком гранд-мастера Люка Скавокера, лицаря-джедая Леї Органи-Соло та дідом Бена Скайвокера.

Подорослішавши, Енакін став ключовою фігурою в Галактиці, не дивлячись на низьке походження. Первші роки свого життя він провів на Татуїні разом зі своєю матір'ю в якості раба. В 32 ДБЯ Скайвокер зустрівся з майстром-джедаєм Квай-Гон Джинном і Падме Амидалою, королевою Набу на якій будучи дорослим одружився. Невдовзі після цього Енакін переміг на перегонах Бунта Ів Классік, тим самим завоював свободу у проспорившого хазяїна Вотто, і, з жалем розлучившись з матір'ю, відлетів з Татуїна разом з лицарем Квай-Гоном. На Набу, недивлячись на свій юний вік, він відважився прийняти участь в битві проти Торгової федерації, що, як не дивно, увінчалося успіхом: Енакін знищив центр контролю дроїдів. Невдовзі після цього він вступив в Орден джедаїв, ставши падаваном Обі-Вана Кенобі.

Джедаї вірили, що Енакін був Обраним, який, згідно пророцтва джедаїв, повинен відновити баланс Сили, знищивши ситів. Але рада спочатку не хотіла його навчати, оскільки майстер Йода відчув в ньому небезпеку, та Обі-Ван переконав майстрів взяти Енакіна, не дивлячись на невідповідний для початку навчання вік та його страх за матір, який міг привести на темну сторону.

Скайвокер і Кенобі подорожували разом та виконали багато завдань в наступні десятиліття. В 22 ДБЯ Енакін знов зустрівся з Падме Амидалою, екс-королевою Набу, а тепер сенатором від сектора Чоммель. Цому було дано завдання супроводжувати і охороняти Падме через небезпеку її життю під час Сепаратистської кризи. Вони обидва билися в битві на Джеонозисі, яка стала початком Війни клонів. В разпал цих подій Енакін тяжко сприйняв смерть його матері від рук "Народу пісків". Коли Енакін дізнався про це, він рушив в табір тускенів і в гніві повбивав усіх, в тому числі жінок та дітей. Післе битви на Джеонозисі Енакін і Падме таємно одружились попри заборону Ордену джедаїв на шлюб.

Скайвокер брав участь у Війні клонів пліч о пліч зі своїм вчителем і в 22 ДБЯ став лицарем-джедаєм, післе чого взяв на навчання падавана Асоку Тано. На протязі всього конфлікту Енакін прославився своїми подвигами, його стали називати «Героєм без страху». Скайвокер і Кенобі, хоча більше не були вчителем і учнем, продовжували воювати разом, отримавши визнання і ставши грізною парою для Сепаратистів. Не дивлячись на все це, Енакін ніс в собі тяжке почуття втрати, неврівноваженість та гнів. Це стало очевидним післе того, як в битві за Корусант він вбив обеззброєного графа Дуку. Після цього він дізнався, що Падме чекає дитину, і в нього з'явилися видіння про смерть дружини від пологів (такі ж, як перед смертю його матері). Нездатність контролювати свої эмоції привела Енакіна к жахливій смуті: він став подозрювати джедаїв, накопичував свій гнів, та невдовзі перейшов на темну сторону, вирішивши що це єдиний спосіб врятувати Падме від смерті. Він поклявся у вірності своєму новому вчителю Дарту Сідіусу, відомого як Верховний канцлер Палпатін, і став Дартом Вейдером. Республіка була перетворена на Галактичну Імперію, на чолі якої стояв Палпатін, тепер в якості Імператора, а Вейдер очолив атаку на Храм джедаїв. Інші джедаї були винищені за наказом 66. Меньше ста джедаїв залишилось в живих, в тому числі двоє магистрів: Гранд-мастер Йода і вчитель Енакіна, Обі-Ван Кенобі. Незабаром Вейдеру довелось битися з ним на вулканічній планеті Мустафар. Не дивлячись на свої нові темні здібності, він бул переможений, і, після того, як Обі-Ван відсік йому ноги і руку, впав поряд з лавовим потоком й загорівся. Кенобі не став чекати смерті колишнього учня, сподіваючись, що після таких серйозних травм він не виживе. Але Дарт Сідіус, щоб зберегти життя Вейдера, помістив його в темний костюм життєзабезпечення, який тому довелось носити до кінця життя. В цей же час у Вейдера народились двоє дітей: Люк і Лея, про існування яких він не знав. Падме померла під час пологів.

Ставши лордом ситів, Вейдер наводив жах на джедаїв, так як продовжив їх знищення аж до 1 ПБЯ. Розширюючи владу і володіння Імператора, Темний лорд постійно подорожував по Галактиці для придушення повстанських виступів і арешту корумпованих імперських чиновників. Вейдер планував справити враження на своего вчителя перед його поваленням, і для цього знайшов, навчив темній стороні та натренував "секретного" учня на ім'я Гален Марек не тільки для виявлення і знищення виживших джедаїв, але і для відстежування і знищення ворогів Імператора. Однак зрада Вейдера дозволила Мареку перейти на світлу сторону і пожертвувати собою заради порятунку лідерів Альянсу за відновлення Республіки, що в підсумку призвело до початку громадянської війни. Після цього Вейдер продовжував тренувати учнів, але вже під контролем Сідіуса, у тому числі Флінта і майбутню леді ситов Люмію.

У 0 ПБЯ перша Зірка Смерті, велика супер зброя Імперії, була знищена молодим пілотом-повстанцем. Після цього Вейдер був одержимий думкою про розкриття особистості цього пілота і провів наступні кілька років у пошуках. В решті-решт він дізнався, що цим пілотом був Люк Скайвокер і зробив висновок, що це його син, що народився перед смертю Падме. Вейдер продовжував битися проти повстанців, потай плануючи звернути сина на темну сторону, зробити союзником і з його допомогою вбити Імператора. Незабаром після битви на Хоті Вейдер воював зі своїм сином і сказав йому, що він його батько, але Люк відмовився в це вірити.

Дарт Сідіус, однак, знав про плани Вейдера і придумав свій план перетворення Люка в нового учня. У 4 ПБЯ обидві сторони зійшлися на Ендорі, щоб вирішити долю галактики. Люк при зустрічі здався Вейдеру, сподіваючись повернути його на світлу сторону. У тронному залі другої Зірки Смерті Імператор спробував звернути Люка, використовуючи страх за близьких і лють у дуелі з батьком. Люк переміг Вейдера, але поборов у собі темну сторону і оголосив себе джедаєм, таким же, як і батько. Тоді Сідіус вирішив убити Люка блискавками Сили, і в цей момент усередині Енакіна пав Дарт Вейдер. Він повернувся на світлу сторону, щоб врятувати свого сина. Він врятував його, скинувши Імператора в реактор Зірки Смерті II, але його костюм був виведений з ладу блискавками і незабаром після цього він помер - проте помер тепер як джедай, спокутувавши свою провину, зберігши сина і виконавши пророцтво Обраного.
Char stub Це — стаття–заготова про персонажа. Ви можете допомогти Зорянi Вiйни Вiкi, розширивши її.

Зоряні Війни лого Зорянi Вiйни Вiкi має колекцію зображень, пов'язані з Енакіном Скайвокером.