FANDOM

Darth Tyranus
Дуку
Рідний світ

Серено

Дата народження

102 ДБЯ

Дата смерті

19 ДБЯ

Місце смерті

Незрима рука, орбіта Корусанту

Фізичні дані
Раса

Людина

Стать

Чоловік

Зріст

1,93 м

Вага

86 кг

Колір волосся

Сивий

Колір очей

Каричневий

Колір обличчя

Жовто-рожевий

Хронологічна та політична інформація
Приналежність
Вчителі
Учні

Дукуграф Серено, майстер-джедай і пізніше лорд сітів, останній з двадцяти майстрів, що добровільно покинули Орден джедаїв. Його падаваном був Квай-Ґон Джинн. Після переходу на Темний бік Сили став учнем Дарта Сідіуса і отримав нове ім'я — Дарт Тиранус. Заснував рух сепаратистів і став лідером Конфедерації Незалежних Систем (КНС). Загинув від руки Енакіна Скайвокера під час другої битви за Корусант в самому кінці Війн клонів у віці 83 років.

Граф Дуку був чудовим фехтувальником: тільки Йода, Обі-Ван Кенобі і Енакін Скайвокер могли протистояти йому. Дуку був майстром Макаші — другої форми бою на світлових мечах.

Біографія

Дуку був елегантним аристократом, яким себе і вважав, навіть манера його промови нагадувала мову людини високого походження. Саме через свої погляди він і пішов з Ордена джедаїв, сказавши, що той зрадив саму ідею свого існування і став іграшкою в руках Сенату і брехливих корумпованих політиків. Дуку мріяв створити Імперію, де правили б люди, а нелюди стали б рабами чи були б знищені.

Countdooku detail

Саме про це йому говорив Дарт Сідіус, і лише в останні секунди життя граф зрозумів, що всі ці роки його вчитель брехав йому - Дуку був лише інструментом для знищення джедаїв, становлення Імперії і Дарта Вейдера.

Char stub Це — стаття–заготова про персонажа. Ви можете допомогти Зорепедії, розширивши її.
Зоряні Війни лого Зорянi Вiйни Вiкi має колекцію зображень, пов'язані з Дуку.
Рада сепаратистів
Голова:
Граф Дуку · Грівус · Нут Ганрей
Члени:
Нут Ганрей · Вот Тембор · Сен Гіл · Поґль Молодший · По Нудо · Шу Мей · Песел Ердженте · Тікес · Роґва Водрата
Помічники, заступники:
Рут Ганей · Рун Хаако · Денеріа Кі · Кет Мін · Невідомий помічник ші'ідо · Сан Фек
редагувати шаблон

Появи