FANDOM

Darth Tyranus
Дуку
Рідний світ

Серено

Дата народження

102 ДБЯ

Місце народження

Серено

Дата смерті

19 ДБЯ

Місце смерті

Незрима рука, орбіта Корусанту

Фізичні дані
Раса

Людина

Стать

Чоловік

Зріст
Вага

86 кг

Колір волосся

Сивий

Колір очей

Карі очі

Колір обличчя

Жовто-рожеве

Хронологічна

та політична інформація

Приналежність
Відомі вчителі
Відомі учні

Дуку — граф Серено, майстер-джедай і пізніше лорд сітів, останній з двадцяти майстрів, що добровільно покинули Орден джедаїв. Його падаванами були Квай-Ґон Джинн і Комарі Воса. Після переходу на Темну сторону Сили став учнем Дарта Сідіуса і отримав нове ім'я — Дарт Тиранус. Заснував рух сепаратистів і став лідером Конфедерації Незалежних Систем (КНС). Загинув від руки Енакіна Скайвокера під час другої битви за Корусант в самому кінці Війни клонів у віці 83 років.

Граф Дуку був чудовим фехтувальником: тільки Йода, Обі-Ван Кенобі і Енакін Скайвокер могли протистояти йому. Дуку був майстром Макаші — другої форми бою на світлових мечах.

Біографія

Дуку був елегантним аристократом, яким себе і вважав, навіть манера його промови нагадувала мову людини високого походження. Саме через свої погляди він і пішов з Ордена джедаїв, сказавши, що той зрадив саму ідею свого існування і став іграшкою в руках Сенату і брехливих корумпованих політиків. Дуку мріяв створити Імперію, де правили б люди, а нелюди стали б рабами чи були б знищені.

Countdooku detail

Саме про це йому говорив Дарт Сідіус, і лише в останні секунди життя граф зрозумів, що всі ці роки його вчитель брехав йому - Дуку був лише інструментом для знищення джедаїв, становлення Імперії і Дарта Вейдера.

Char stub Це — стаття–заготова про персонажа. Ви можете допомогти Зорянi Вiйни Вiкi, розширивши її.
Зоряні Війни лого Зорянi Вiйни Вiкi має колекцію зображень, пов'язані з Дуку.
Рада сепаратистів
Голова:
Граф Дуку · Грівус · Нут Ганрей
Члени:
Нут Ганрей · Вот Тембор · Сен Гіл · Поґль Молодший · По Нудо · Шу Мей · Песел Ердженте · Тікес · Роґва Водрата
Помічники, заступники:
Рут Ганей · Рун Хаако · Денеріа Кі · Кет Мін · Невідомий помічник ші'ідо · Сан Фек
редагувати шаблон

Появи

Випадкова вікі