FANDOM

Droid Counterparts Fathead.png

R2-D2 і C-3PO, астромех і протокольний дроїд

Дроїди, рідше відомі як роботи і автоматонимеханічні істоти забезпечені штучним інтелектом. Вони використовувались в різних областях, зазвичай малопрестижних або небезпечних для людей та інших розумних істот. Вони також застосовувались в областях, що вимагали виключної спеціалізації і великих знань, наприклад, у медицині та астромеханіці.

Визначення

Залежно від моделі і призначення дроїди можуть бути абсолютно покірними, виключно міцними або вкрай дешевими, мати можливість швидкого пошуку інформації або виробляти точні розрахунки. Ці характеристики роблять їх придатними для широкого спектру завдань, хоча більш дешеві моделі відрізняються менш розвиненим інтелектом, які обмежують їх здібності. Недостатня автономність одночасно є сильною перевагою і кричущим недоліком: перевага - в можливості контролю, недолік - у величезному зниження ефективності. Перед конструкторами встала непереборна дилема: занадто розумний дроїд може повстати проти господаря, а дроїд з недостатньо складним інтелектом буде малокорисний.

Зазвичай найменування дроїдів складаються з літер і цифр.
Droid-stub.gif Це — стаття–заготова про дроїда. Ви можете допомогти Зорянi Вiйни Вiкi, розширивши її.
Зоряні Війни лого.jpg Зорянi Вiйни Вiкi має колекцію зображень, пов'язані з дроїдами.

Випадкова вікі